סמסונג משיקה את ה-Galaxy Note 5 בישראל יחד עם ה-Galaxy S6 Edge Plus

מר קריין קו, מנהל פעילות סמסונג בישראל (צילום: עדן גוטליב, גאדג’טי)

במסיבת עיתונאים שערכה הבוקר (ג’, 25.8) סמסונג ישראל בהרצליה, השיקה החברה באופן רשמי את שני הפאבלטים החדשים, Galaxy Note 5 ו-Galaxy S6 Edge Plus, שהוצגו באירוע שנערך לפני פחות משבועיים בניו-יורק. מדובר באחת מההשקות הזריזות של סמסונג, אשר ייתכן כי מטרתה הינה להקדים יצרניות נוספות הנוהגות להשיק את מכשירי הדגל שלהן לקראת סוף השנה, בהן סוני ואפל.

הגלקסי נוט 5 יוצע החל ממחר ברשתות הסלולר ובחנויות נבחרות בארץ במחיר 3789 שקלים עבור גרסת ה-32GB שתוצע בצבעים שחור וזהב, כאשר דגם הגלקסי S6 Edge פלוס יוצע במחיר של 4299 שקלים עבור גרסת ה-32GB ויושק בשבועות הקרובים, גם הוא בצבעים שחור וזהב. לצד הגלקסי נוט 5 תציע סמסונג מקלדת פיזית מותאמת שתוך מספר שבועות תוצע בגרסה עברית מלאה במחיר הנע בין 300-350 שקלים.

עיצובו של ה-Note 5 מקבל תפנית נוספת, כאשר השנה, בניגוד לשנים קודמות, מתחקה המכשיר אחר סדרת הדגל Galaxy S6 ולא הולך בדרך משלו. בשנים האחרונות ידעה סדרת ה-Note מספר שינויים בצד העיצוב, כאשר אימוץ עיצוב הפרימיום הייתה נחלתה העיקרית והתאימה כמו כפפה לשוק העסקי. הדגם החדש לוקח רבות מקווי העיצוב של סדרת הגלקסי S ומוביל שינוי עיקרי בגב המכשיר, זה מקבל שוליים מתעקלים שנועדו לספק אחיזה טובה יותר בסמארטפון, לאור השימוש בזכוכית החלקלקה בגבו.

גלקסי נוט 5 ו-Galaxy S6 Edge Plus (תמונה: יח"צ סמסונג)
גלקסי נוט 5 ו-Galaxy S6 Edge Plus (תמונה: יח”צ סמסונג)

הנוט 5 מגיע עם מפרט טכני הכולל מסך 5.7 אינץ’ בעל רזולוציית Quad HD בפריסה של 2560×1440. נזכיר כי גם כאן הייתה סדרת הנוט חלוצה, כאשר דגם ה-Note 4 שהוצג בשנה שעברה היה לראשון של סמסונג בעל המסך שהציע רזולוציה גבוהה זו. המעבד המניע את המכשיר הינו בעל שמונה ליבות הפועלות בתדר שעון מירבי של 2.1Ghz, ומהווה חלק מהמערכת על שבב של סמסונג, Exynos 7420, אותה תמצאו גם ב-Galaxy S6. זיכרון המכשיר הינו מסוג LPDDR4 ומספק 4GB RAM, כאשר נפח הזיכרון המוצע עומד על 32GB או 64GB ללא אפשרות הרחבה. סוללת המכשיר מציעה קיבולת של 3000mAh ומספקת טעינה מהירה, אולם לא ניתנת להסרה לשם החלפה מהירה.

קריאה נוספות: הדברים שחידשה סמסונג ב-Galaxy Note 5 לעומת דגם ה-Note 4

לצד ה-Note 5 הציגה סמסונג ישראל גם את דגם ה-Galaxy S6 Edge Plus, אשר כפי ששמו מעיד, מהווה ה-S6 Edge Plus דגם בעל מסך ומימדים גדולים יותר ממכשיר הדגל בעל שולי המסך הקמורים, Galaxy S6 Edge. מפרטו של המכשיר זהה לזה של הנוט 5, כאשר החלקים השונים מתבטאים בחסרונו של עט הסטיילוס המלווה את סדרת ה-Note והעיצוב בעל שולי המסך הגולשים. באחד משולי המסך, יוכלו המשתמשים לקבל תפריט נשלף המציג אנשי קשר נבחרים, ולראשונה גם להוסיף קיצורי דרך לאפליקציות המותקנות על גבי המכשיר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים