דיווח: LG תשיק שירות תשלומים דיגיטלי למובייל בחודש הבא

לוגו LG (צילום: גאדג'טי) צילום: גאדג’טי

יצרנית הסמארטפונים הדרום קוריאנית LG Electronics תשיק בקרוב מאוד פלטפורמת שירותי תשלום דיגיטליים למובייל שתתחרה באופן ישיר מול שירות ה-Samsung Pay של מתחרתה המקומית סמסונג. כך מוסר מגזין The Korea Times בדיווח חדש.

על פי המגזין, שמצטט את דבריו של גורם רשמי ב-LG, הענקית הקוריאנית תחשוף את שירות התשלומים הדיגיטלי שלה כבר בחודש הבא, זאת לאחר שתחתום על הסכם מול מספר חברות האשראי במולדתה. דיווחים מקומיים בקוריאה מוסרים כי חברות אלו יהיו השתיים הגדולות ביותר במדינה, KB Kookmin Card ו-Shinhan Card.

בכיר החברה מסר לאתר The Korea Times:

אנו נחתום על עסקה עם חלק מחברות האשראי הגדולות ביותר במדינה לפני שנשיק את שירות התשלומים הדיגיטלי שלנו.

לאחרונה רשמה לעצמה החברה את הסימול המסחרי LG Pay, כך שניתן להניח שזהו יהיה שמו של שירות התשלומים החדש. מלבד התחרות בסמסונג במדינת מוצאן של השתיים, עשויה LG להביא את השירות בהמשך גם למערב, שכן רשמה את השם המסחרי המצויין מעלה בארה”ב בנוסף לדרום קוריאה. בהתאם לכך, ייתכן שתנסה החברה להתחרות בשירותי התשלום הדיגיטליים גם של אפל וגוגל, Apple Pay ו-Android Pay.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים