הודלף: Galaxy S7 עם Exynos 8890 שובר שיאים במבחני ביצועים

Samsung Exynos 8

לפני מספר שבועות חשפה סמסונג באופן רשמי את המערכת על שבב Exynos 8890, שצפויה להגיע כחלק מליבם הפועם של צמד מכשירי הדגל Galaxy S7 ו-Galaxy S7 Edge. זה עתה חושף אתר MobiPicker את מבחני הביצועים הראשונים של הפלטפורמה והתוצאות מרשימות במיוחד.

על פי התמונות אותן חשף האתר, הצליחה המערכת על שבב המתקדמת לקבל לא פחות מ-103,692 נקודות במבחן הביצועים AnTuTu, כשהיא ממוקמת בליבו של מכשיר בעל שם הקוד SM-G9300, המתייחס, בהתאם לדיווחים קודמים, למכשיר הדגל Galaxy S7. בכך, עוקפת הפלטפורמה של סמסונג את ה-Kirin 950 מבית וואווי, המגיעה עם ה-Mate 8, שקיבלה ציון לא פחות ממרשים של כ-94,250 נקודות.

Exynos 8890 Benchmark

כפי שניתן לראות בתמונה מעלה, מבחן ביצועים זה מצטרף למבחן קודם אותו הספיק השבב לבצע, שם קיבל במבחן החד ליבתי 2,294 נקודות ובמבחן מרובה הליבות 6,908 נקודות.

נכון לרגעים אלו, המכשיר הראשון עימו יגיע השבב המתקדם יהיה, כאמור, Galaxy S7, שיגיע בגרסה נוספת המכילה בליבה את ה-Snapdragon 820 מבית קוואלקום האמריקאית. המכשיר צפוי לנחות על המדפים ברבעון הראשון של 2016, כאשר הכרזתו עשויה להתרחש כבר במהלך חודש ינואר הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים