דיווח: LG עובדת על סמארטפון נוסף בעל מסך גמיש, האם זה ה-G Flex 3?

LG G Flex 2 (צילום: גאדג’טי)

מוקדם יותר השנה, במהלך תערוכת CES 2015, הציגה יצרנית הסמארטפונים הקוריאנית, LG, את המכשיר השני בסדרת הסמארטפונים בעלי המסך הקעור מבית ייצורה, הוא G Flex 2. זה, מלבד שינויים מינוריים, שמר על כלל המאפיינים של המכשיר הראשון בסדרה, שהיה בין הראשונים איי פעם להציע מסך גמיש.

כעת, על פי ציוץ חדש שמפרסם המדליף הסדרתי אוון בלאס (Evleaks) בעמוד הטוויטר שלו, LG עומלת בימים אלו על סמארטפון חדש בעל מסך גמיש גם הוא, אם כי הפעם יהיה המכשיר קמור (בניגוד למסך הקעור של סדרת ה-G Flex). כמו כן, הוסיף בלאס בציוצו כי המסך הקמור “יעטוף את המכשיר בחלקו העליון“.

בשלב הנוכחי לא ניתן לקבוע כיצד ישולב המסך הקמור של המכשיר, אך על פי הערכות עשוי זה להשתלב דרך גלישתו של המסך הראשי אל דופן המכשיר העליונה. זאת בדומה למתבצע על-ידי סמסונג בסדרת מכשירי ה-Edge, אם כי שם מבצעת היצרנית שימוש בדפנות הצדדיות.

בשלב הנוכחי לא ידועים כל פרטים נוספים על המכשיר האנונימי, אך אם הוא נמצא בשלבי הפיתוח הסופיים, ייתכן מאוד כי נזכה לראותו כבר במהלך תערוכת CES השנתית בלאס וגאס, שתתקיים בחודש הבא.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים