דיווח: OnePlus X עשוי להגיע בגרסה עם מערכת על שבב Snapdragon 810

OnePlus X (צילום: גאדג'טי) OnePlus X (צילום: גאדג’טי)

OnePlus X, כמו סמארטפונים רבים מהחודשים האחרונים, פונה לתת קטגוריה חדשה שנוצרה לאחרונה בשוק – מכשירי הפרימיום לשוק הביניים. עם עיצוב יוקרתי, מפרט בינוני ותג מחיר מפתה, מנסה המכשיר לכבוש את ליבם של משתמשי שוק הביניים.

המכשיר, שהוצג באוקטובר האחרון, עשוי לקחת בקרוב צעד אחד קדימה, כאשר ייתכן מאוד כי היצרנית מכינה עבורו גרסה חדשה (שם קוד: One E1000) הפונה באופן ייעודי לשוק הגבוה. גרסה זו צפויה להציע את פלטפורמת העיבוד Snapdragon 810, בניגוד ל-Snapdragon 801 המשולבת בדגם שנמכר ברחבי העולם כיום.

קריאה נוספת: OnePlus X – עושה פשרות בשביל המחיר

על פי העולה מאתר משרד התקשורת הסיני, TENNA, דגם המכשיר שאושר על ידי המשרד זה עתה, יציע מפרט הכולל: מסך 5 אינץ’, זיכרון RAM בנפח 3GB, צמד מצלמות 13 ו-8 מגה פיקסל, עבור המצלמה הראשית והמשנית, בהתאמה, וכן 16 גיגה-בייט זיכרון אחסון הניתן להרחבה.

מלבדו, מעידים דיווחים קודמים על כך ש-OnePlus עובדת בימים אלו על דגם מיני לסמארטפון הדגל שלה, שיקרא OnePlus 2 Mini, וייתכן מאוד כי בסופו של דבר יתבררו השניים כמכשיר אחד בעל מספר דגמי אב-טיפוס שמצאו דרכם לרשת.

מה דעתכם? האם המכשיר המדובר הינו OnePlus 2 Mini או גרסה משודרגת ל-OnePlus X?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים