LG מודה: פגם חומרתי במכשירי LG G4 גורם ללופ אתחולים

משתמשים מרחבי העולם החלו לדווח על תקלה מוזרה שגורמת למכשירי ה-LG G4 שלהם להיכנס ללולאת אתחולים בלתי פוסקת ומורטת עצבים. כעת, מגיבה החברה באופן רשמי לנושא ומודה בקיומו של פגם בייצור הגורם לכך.

בהודעה רשמית ששלחה אמש (ג') LG לאתר Android Authority, התנצלה החברה בפני לקוחותיה ואישרה את עצם קיומה של התקלה במכשירי הדגל שלה. הסיבה לכך, מפרטת החברה, הינה חיבור רעוע בין מספר רכיבים פנימיים, הגורם למכשיר להפעיל עצמו מחדש ללא הפסקה (Bootloop).

מתוך הודעתה הרשמית של LG לאתר, בתרגום חופשי לעברית:

LG Electronics מודעת לתקלת האתחולים של סמארטפון ה-LG G4 […] לקוחות שחווים בעיות באתחול מכשיר ה-LG G4 שלהם, מוזמנים ליצור קשר עם מפעילת הסלולר ממנה רכשו את ה-G4 או להגיע למרכז תמיכה של LG עבור תיקון של המכשיר תחת כיסוי אחריות מלא.

בהתאם לדברים אלו, אנו מעריכים כי מפעילות הסלולר וכן החנויות המוכרות את המכשיר באחריות היבואן הרשמי יחלו לקבל את המכשירים התקולים, כאשר תיקונם צפוי להתבצע תחת כיסוי אחריות היצרן וללא כל תשלום נוסף.

הודעה זו מגיעה מספר חודשים לאחר שהחברה ביטלה את השקת שעון ה-LG Watch Urbane 2 LTE ברחבי העולם בעקבות תקלת חומרה קריטית שהתגלתה כחלק מתהליך בקרת האיכות של מוצריה.

תגובת LG ישראל:

LG מודעת לעובדה כי בעיית אתחול הופיעה במספר מצומצם של מכשירי LG G4. לקוחות אשר נתקלים בתקלה זו במכשירי ה- G4 מכוסים באופן מלא במסגרת אחריות יצרן ועליהם לפנות ליבואן ממנו רכשו את המכשיר לשם תיקונו. במהלך הימים הקרובים יצא עדכון תוכנה ב FOTA (עדכון דרך האוויר), אשר פותר בין השאר את תקלת האתחול. LG מחויבת לספק מוצרים ושירות לקוחות עם הסטנדרטים והאיכות הגבוהים ביותר. LG מתנצלת על אי הנוחות.

*עדכון (27.1, 20:20) – הכתבה עודכנה עם תגובת LG ישראל.

השוואת מפרטים