סיכום היום שאחרי: מתיחות הגיימינג המוצלחות ביותר של ה-1 באפריל

ב-1 באפריל אנו תמיד רואים מתיחות משעשעות, השקות שקריות של מוצרים הזויים וסיפורים אחרים שמתפרסמים באינטרנט. גם השנה, חברות כמו גוגל, סמסונג ואחרות לא הכזיבו וסיפקו לנו כמה מתיחות מצחיקות. חברות הגיימינג השונות לא נשארו חייבות, וסיפקו סיפורים מצחיקים מאוד ליום ההיתולים הבינלאומי. כעת, מששכח הבלאגן, אפשר לסכם ולזכור את הסיפורים הטובים ביותר.

רייזר משיקה טוסטר גיימינג עם תאורת לדים

רייזר, חברת אביזרי הגיימינג המוכרת בזכות מקלדות, עכברים, אוזניות ומוצרים נוספים לשחקני המחשב האישי, יצאה בהכרזה כי היא משיקה טוסטר לאלופים. כמובן, ברוח רייזר המסורתית, הטוסטר שחור, מאיר בעזרת תאורת לדים כדי שתוכלו להתמצא בסביבתו בחושך, וזורק טוסטים בדרמטיות בהילוך איטי.

האמבל באנדל מעלה באנדל של גופני-אינדי

האמבל בנדל, חנות המשחקים הידידותית שמציעה חבילות משחקי אינדי ומאפשרת לתרום את הרווחים לצדקה, החליטה להשיק חבילה מיוחדת לכבוד ה-1 באפריל. במקום משחקים, החנות הציעה חבילת “גופני אינדי”. אם היה לכם ספק שמדובר בבדיחה, קראו את התיאור של הגופן “סאנס סאנס”, שהוא למעשה גופן ריק לחלוטין.

12953257_10155258199823504_445803085_o

The Witcher – מקבל DLC של סוס בדיבוב גרוע

הסטודיו CD Projekt Red מציע DLC הכולל שדרוג מהותי לסוס במשחק – דיבוב מלא, תנועה שנראית פחות מציאותית (כי תנועת הסוס המקורית היתה ריאליסטית מדי) ובתור בונוס, מי שמזמין מראש את התוספת יקבל גם סטיקר מזעזע. יפה מאוד, CDPR, יפה מאוד.

בליזארד מכריזה על Hearthstone MMO

בליזארד החליטה להפוך את הכותר המניב שלה, Hearthstone, למשחק MMO מלא. הבעיה היחידה: מדובר במשחק קלפים. איך עושים את זה בדיוק? פשוט מפנים את השחקנים ל-WOW.

המשחק ARMA מקבל בושם ממותג

אחת המתיחות המבריקות של האחד באפריל, ללא ספק, היא הבושם החדש של ARMA. כידוע, ARMA הוא סימולטור מלחמה רציני וריאליסטי במיוחד, ומאפשר לשחקנים לנהל קרבות טקטיים בתיאום כזה שלא היה מבייש חיילים אמיתיים בשטח. מסתבר שזה גם חומר מעולה לתמרוקים, כיוון שהמותג משיק בושם חדש.

Nvidia משיקה משקה אנרגיה

חברת Nvidia היא מיצרניות כרטיסי המסך הגדולות בעולם. החברה מייצרת את כרטיסי הגרפיקה GeForce, אותם כל גיימר מכיר. אם כך, זהו רק מהלך מתבקש ש-Nvidia תתרחב לתחומים נוספים הקשורים לעולם הגיימינג, כמו משקאות אנרגיה. זה הזמן לעשות לעצמכם Overclock עם משקה האנרגיה החדש של החברה.

Kingdom Come Deliverance מגיע לסופר נינטנדו

המשחק Kingdom Come Deliverance הוא מהפרוייקטים המעניינים ביותר של השנים האחרונות. מדובר במשחק תפקידים ענק, ריאליסטי מאוד, המתרחש בימי הביניים ושואף לתת לנו את החוויה האותנטית ביותר של התקופה. המשחק משתמש במנוע CryEngine המתקדם, ובאופן מפתיע, נראה כי יגיע גם לקונסולת ה-Super Nintendo.

גאדג’טי: ערימת משחקים מומצאים משנת 1956

גם אנחנו השתתפנו בחגיגה, והחלטנו להפיק עבורכם את רשימת המשחקים המומלצים ביותר של 1956. בין היתר – המשחק שכביכול היווה את ההשראה לטטריס, משחק המבוסס על הסרט “האזרח קיין”, והדובדבן שבקצפת: משחק ללא מסך בכלל, אותו משחקים עם מדפסת. כן, יש Screenshots. ניתן לקרוא את הכתבה כאן.

זעמו של פריץ - לימים הפך לטטריס, ברית המועצות
זעמו של פריץ – לימים הפך לטטריס, ברית המועצות


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים