מכשיר הדגל LG G5 יגיע לישראל החל מה-11 באפריל במחיר 3,450 שקלים

LG G5 LG G5

במסיבת עיתונאים שערכה הבוקר (ב’, 4.4) בת”א, השיקה נציגות LG את מכשיר הדגל LG G5 בישראל. המכשיר הוצג לראשונה בחודש פברואר במהלך תערוכת המובייל השנתית בברצלונה ומגיע לישראל במקביל להשקתו במדינות נוספות הנמצאות בגל ההשקה הראשון.

ה-LG G5 יהיה זמין לרכישה החל מה-11 באפריל דרך רשתות החשמל, החנויות הפרטיות וספקיות הסלולר במחיר מומלץ לצרכן של 3,450 שקלים ויגיע יחד עם סוללה חיצונית נוספת ומטען שולחני בו ניתן להשתמש כמטען חיצוני גם עבור מכשירים אחרים. במכירה המוקדמת של המכשיר אשר כבר נפתחה תציע החברה לרוכשים הראשונים בנוסף לסוללה והמטען החיצוני גם את מודול מצלמת ה-LG Cam Plus.

לצד מכשיר הדגל ניתן יהיה לרכוש את המודולים הבאים:

  • מודול מצלמה LG Cam Plus במחיר של 499 שקלים.
  • מודול אודיו LG Hi-Fi B&O במחיר של 749 שקלים.
  • מצלמת LG 360 במחיר של 1,199 שקלים.
  • משקפי מציאות מדומה LG 360 VR במחיר של 1,199 שקלים.

המכשיר יהיה זמין לרכישה בצבעים טיטניום, זהב, כסוף וורוד.

החברים של LG G5

השנה שינתה LG את הכיוון בו היא נוקטת פעם נוספת, כשלוש שנים לאחר ששברה את המוסכמות בהצגתה את כפתורי השליטה בסמארטפון בגבו עם דגם ה-G2. הפעם מאמינים בחברה כי הכיוון החדש הוא מתן האפשרות למשתמשים להחליט אילו רכיבים הם מעוניינים לשלב בסמארטפון, כאשר אלו ניתנים להחלפה מהירה על-ידי שליפת חלקו התחתון של המכשיר והחלפתו ב”חברים” שיתגברו את מערך האודיו, הצילום ועוד.

בין אותם “חברים” תוכלו למצוא את ה-LG Hi-Fi Plus וה-LG Camera Plus, שירחיבו את האפשרויות הקיימות במכשיר, ולצידם השיקה החברה מספר אביזרים חיצוניים כמו משקפי המציאות המדומה LG VR 360, בהם ניתן לשלוט בקלות באמצעות מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו המתוגברת באמצעות ממשק המשתמש החדש של החברה – LG UX 5.0.

את אותם אביזרים נלווים להם קוראת LG “חברים” (Friends), החלה החברה למתג לצידו של מכשיר הדגל G5 בחבילה אחת. קמפיין הפרסום החריג שהציגה החברה בשבוע האחרון בעולם כולל סרטון הזוי למדי בו מככב אליל סרטי האקשן ג’ייסון סטיית’ם, המוצג בסצינה שנדמה כי נלקחה מתוך הסרט “להיות ג’ון מלקוביץ'”. צפו:

הנציגות הישראלית של החברה הלכה על גבר לא פחות מסוקס בדמותו של קובי פרג’ (הפיג’מות ולאחרונה גם ב”אחיות המוצלחות שלי”), אשר מקבל עליו את המשימה לנסוע לדרום קוריאה על מנת להביא את מכשיר ה-LG G5 לישראל בסדרת קטעי וידאו חדשה שפורסמה בעמוד הפייסבוק של החברה בשבוע האחרון.

המכשיר

בדומה למגמה הצוברת תאוצה בשוק מכשירי הדגל כיום, מאמצת גם LG את מבנה המתכת ואם בדגמים קודמים הציגה החברה שוליים העשויים מתכת בלבד, כעת תגיע תחושת הקרירות המוכרת גם ליתר חלקי המכשיר. בצד המסך נמשיך למצוא תצוגת Quad HD, אולם השנה מדובר במימדים קטנים יותר המסתכמים ב-5.3 אינץ’. בנוסף, המסך החדש המשולב במכשיר מקבל את הפונקציה שהוצגה לראשונה בדגם ה-V10 בשנה שעברה ויישאר דולק תמיד על מנת להציג פריטי מידע החיוניים למשתמש.

מפרטו הטכני של ה-G5 כולל מעבד מרובע ליבות המשולב במערכת-על-שבב המתקדמת ביותר של קוואלקום כיום, Snapdragon 820, ולצידה זיכרון עבודה בנפח 4GB RAM, רכיב אחסון של 32GB עם אפשרות הרחבה, סוללת 2,800mAh עם תמיכה בטעינה מהירה מסוג Quick Charge 3.0 ומערך צילום כפול בגבו, הכולל חיישן 16 מגה-פיקסל וחיישן נוסף ברזולוציית 8 מגה-פיקסל המאפשר זווית צילום רחבה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים