האם נוקיה מתכוונת לחשוף סדרת מכשירים חדשה?

לפנות בוקר נחשפה ככל הנראה כוונתה של חברת נוקיה להשיק מכשיר העונה לשם Nokia T7-00, מעבר לכך – מדובר בהשקת סדרת מכשירים חדשה העונה לשם T, שתצטרף ל-4 הסדרות הקיימות: N (למכשירים חכמים), E (למגזר העסקי), X (מולטימדיה) ו-C (לשוק הביניים). הדבר נחשף בין כותליו של כלי ה-Ovi Publisher המשמש את מפתחי האפליקציות למכשירי נוקיה לפרסם את יצירותיהם בחנות ה-Ovi Store.
.
תחילה סברו רבים כי האות T מייצגת את המילה Tablet, אך קיטלוגו של מכשיר ה-T7 תחת מערכת ההפעלה Symbian^3 ברזולוציית nHD שולל את האפשרות. ייתכן גם כי מדובר בטעות כתיב או בקיטלוג לא נכון של המכשיר. נכון לרגע פרסום הידיעה, המכשיר עדיין מופיע ברשימת המכשירים ב-Ovi Publisher וחברת נוקיה טרם מסרה את תגובתה לדברים.
.
בצורה דומה אך לא זהה נחשפו גם המכשירים X7-00 ו-E6-00, ועם הזמן גם החלו להופיע תמונותיהם של המכשירים. אנו מקווים לקבל כמה שיותר מהר עוד פרטים גם על המכשיר הזה ועל הסדרה החדשה בכלל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים