הוכרז: LeEco Le Max 2 – עם Snapdragon 820, 6GB RAM וללא מחבר 3.5 מ”מ לאוזניות

LeEco Le Max 2 LeEco Le Max 2

יצרנית הסמארטפונים הסינית LeEco, המוכרת בשמה הקודם LeTV, חושפת סדרת סמארטפונים הכוללת שלושה מכשירים חדשים, Le 2, Le 2 Pro ו-Le Max 2, עימם היא מקדימה את ה-iPhone 7 של אפל ומותירה מאחור את מחבר ה-3.5 מ”מ עבור חיבור אוזניות וציודי אודיו שונים.

LeEco Le Max 2

הראשון והמתקדם ביותר מבין השלושה הוא סמארטפון ה-Le Max 2, שמציע למשתמשיו מבנה מתכת מלא ומרשים למדי, מסך בגודל 5.7 אינץ’ וברזולוציית Quad HD וסוללה בעלת קיבולת של 3,100mAh התומכת בטעינה מהירה בטכנולוגיית Quick Charge 3.0.

עוד נמצא במכשיר חיישן צילום ראשי מדגם IMX230 מבית סוני ברזולוציית 21 מגה פיקסל, עם מייצב תמונה אופטי (OIS), מנגנון זיהוי פאזה עבור פוקוס אוטומטי וכן מפתח צמצם f/2.0. חיישן הצילום עבור מצלמת הסלפי יגיע ברזולוציית 8 מגה פיקסל.

נוסף על כך, מציע המכשיר קורא טביעות אצבע הממוקם בגבו ומבצע שימוש בטכנולוגיית זיהוי טביעת האצבע הייחודית של קוואלקום, הנקראת Snapdragon Sense ID.

גולת הכותרת במכשיר, מלבד העובדה שעל מנת לחבר אוזניות או כל אמצעי שמע אחר תצטרכו לבצע שימוש במחבר USB Type-C, היא שהוא מגיע עם מערכת השבבים המתקדמת והחזקה ביותר כיום בייצור קוואלקום, Snapdragon 820, כשזו משולבת יחד עם זיכרון RAM בנפח מרשים במיוחד העומד על 6 גיגה-בייט.

זיכרון ה-RAM בנפח 6GB יגיע עם המכשיר בדגם שכולל רכיב אחסון על סך 64GB, בעוד גרסת המכשיר עם 32GB אחסון תשלב 4GB RAM “בלבד”. מחירו של המכשיר לצרכן יעמוד על סכום נמוך במיוחד של כ-1,470 שקלים (2,500 יואן סיני) לדגם ה-6GB RAM, ו-1,250 שקלים (2,100 יואן סיני) לדגם ה-4GB RAM.

LeEco Le 2 Pro
LeEco Le 2 Pro

Le 2 & Le 2 Pro

צמד המכשירים הנותרים, Le 2 ו-Le 2 Pro, מוותרים גם הם על מחבר ה-3.5 מ”מ עבור אוזניות, בעודם משלבים מבנה מתכת מרשים ויוקרתי באותה מידה. בכל הנוגע למפרטם הטכני, מציעים השניים מסך בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית Full HD סטנדרטית, מחבר טעינה והעברת נתונים מסוג USB Type-C וחיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע בטכנולוגיית Sense ID של קוואלקום.

כמו כן, ישלבו השניים חיישן ברזולוציית 8 מגה פיקסל עבור מצלמת הסלפי וסוללה בעלת קיבולת של 3,000mAh, התומכת גם היא בטכנולוגיית טעינה מהירה.

LeEco Le 2
LeEco Le 2

עם זאת, ישנם לא מעט הבדלים בין השניים המתבטאים במגוון אלמנטים: ה-Le 2 Pro יציע 4GB RAM, נפח אחסון על סך 32 גיגה-ביט, מצלמה ראשית ברזולוציית 21 מגה פיקסל (חיישן IMX230) ומערכת על שבב מדגם Helio X25 בייצור מדיה-טק הטיוואנית. מחירו יעמוד על כ-900 שקלים (1,500 יואן סיני).

מנגד, ה-Le 2 ישמור על מפרט מעט יותר צנוע שמכיל את פלטפורמת העיבוד Helio X20 (זהה ל-X25 מלבד תדר ליבה נמוך יותר), זיכרון RAM בנפח 3GB, מצלמה ראשית ברזולוציית 16 מגה פיקסל וכן רכיב אחסון על סך 32 גיגה-בייט. מחיר המכשיר עומד על כ-650 שקלים (1,100 יואן סיני).

על שלושת המכשירים תרוץ מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו, כשעל גביה נמצא ממשק החברה העצמאי, EUI.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים