אפליקציית Logdog זמינה כעת גם למשתמשי iOS

העולם הטכנולוגי של היום טומן בחובו מספר רב של איומים מכיוונים לא ידועים שמחייבים אותנו לנקוט באמצעי זהירות. Lgodog, סטארטאפ ישראלי שמסייע למשתמשיו להגן על חשבונותיהם השונים, מודיע כיום על השקת השירות גם לבעלי מערכת ההפעלה iOS. מלבד תוספת זו, Logdog הוסיפה מספר יכולות חדשות לאפליקציה שיוכלו להעניק הגנה מקיפה יותר ולהגן על מספר גדול יותר של איומים.

נזכיר כי הייחודיות של Logdog טמונה בכך שיש לה את היכולת לקבל את התמונה המלאה המגיעה מכל החשבונות שיש למשתמש. באופן זה יכולה החברה לזהות התנהגות חריגה ויוצאת דופן גם אם לא נעשתה פריצה של ממש לחשבון. כך למשל, אם גורם כלשהו מחו”ל הצליח להשיג את הסיסמה שלכם ולהיכנס לחשבון הג’ימייל, אך אתם באותו הרגע נכנסתם לדרופבקוס מהארץ, Logdog תזהה כי מדובר בהתנהגות חריגה ותתריע עליה בפניכם. זוהי רק דוגמה אחת מיני רבות לדרך שבה החברה מסוגלת להכיר את אופי השימוש של המשתמש ובכך לזהות מקרים בהם תוכנות אבטחה מסורתיות לא היו עובדות.

שירות שכזה, המנטר באופן קבוע את הפעילות של המשתמש אינו דבר שעובר בצורה חלקה אצל אפל, מה שהציב בפני Logdog לא מעט אתגרים. החברה ציינה בפני גאדג’טי כי נדרשה לבצע מספר שינויים משמעותיים במטרה להתאימה לדרישות של iOS. “שכתבנו את ליבת המערכת, בתיאום עם אפל, על מנת לאפשר לנו לעדכן בזמן אמת את מערכת הניטור וההתראה ולאפשר למערכת להיות זמינה בכל זמן תוך ולספק הגנה מיידית לחשבונות של המשתמשים“, ציין עמרי טופול, מנהל השיווק של חברת Logdog.

הגרסה המעודכנת כוללת מספר אפשרויות חדשות שיהיו זמינות כעת גם לבעלי מערכת ההפעלה אנדרואיד. “הוספנו התראות על גישה מדפדפני TOR, בנוסף לכך כעת אנו מקבלים גם התראות על גישה מכתובות ב black list של האקרים (רשימות אלו מתעדכנות בכל העת ואנו אוספים אותם בשיטות יחודיות לנן) ולקינוח, שכללנו את ההתראה על גישה בו זמנית לחשבון בין מקורות ידועים (כך שאם ניגשים לך לחשבון הגימיל מהבית ומהעבודה תקבל על כך התראה)“, הסביר טופול.

להורדה לאנדרואיד – לחצו כאן.

להורדה ל-iOS – לחצו כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים