Nokia E6-00 נחשף בוידאו ראשון; כולל מפרט כמעט סופי

את ה-E6 של נוקיה כבר פגשנו בתמונות ראשונות בתחילת חודש פברואר, ובהדלפות הפרטים הנוספות שהמשיכו להגיע. היום כבר ניתן לאמת כמעט את כל הפרטים בזכות הדלפה נוספת שכוללת גם סרטון וידאו שהועלה לאתר יוטיוב.

המכשיר מאובזר במעבד ARM11 במהירות שעון של 680MHz כמו בכל שאר מכשירי Symbian^3; מסך מגע קפסטיבי ברזולוציית VGA (זאת אומרת – 640×480 פיקסלים) יחד עם מקלדת QWERTY אנכית מלאה; מצלמה עם חיישן 8 מגה-פיקסל מסוג EDoF (כמו זה הנמצא ב-E7) ומבזק LED כפול; צילום וידאו ב-720p; בנוסף, ניתן לזהות על גבי המכשיר מחבר microUSB, מחבר 3.5mm לדיבורית ואוזניות ומחבר 2mm לטעינת המכשיר. מחבר HDMI ומקש חומרה לצילום לעומת זאת, לא זוהו.

המכשיר מריץ את מערכת ההפעלה Symbian^3 עם כמה שינויים מינוריים כמו התווספותו של מסך בית נוסף והתאמה ליחס גובה-רוחב של 4:3. עוד עולה מהתמונות כי ייתכן ומקשי הניווט של המכשיר הם בעצם מקשי מגע קפסטיביים, לראשונה בתולדות נוקיה.

בעבור מכשיר שאינו מיועד כלל למולטימדיה, מדובר במפרט מכובד למדי.

מקור – My Nokia Blog (היכנסו להדגמות צילום וידאו ותמונות נוספות)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים