דיווח: Xiaomi Mi 5S ו-Mi Note 2 יציעו מסך בטכנולוגיה חדשה ומתקדמת לזיהוי עוצמת לחיצה

Xiaomi Mi Note Mi Note (קרדיט: Xiaomi)

דיווחים ושמועות מהשבועות האחרונים, כמו גם דבריהם הרשמיים של נשיא ומנכ”ל שיאומי, מעידים על כך שלחברה יש לא מעט תוכניות עבורנו להמשך השנה כשזו ככל הנראה מתכננת לשחרר די בקרוב שתי ספינות דגל נוספות: Xiaomi Mi 5S – גרסה משופרת ומשודרגת למכשיר הדגל הנוכחי, Mi 5; וכן ה-Xiaomi Mi Note 2 – הדור החדש לסדרת הפאבלטים היוקרתיים של החברה. כעת, מוצאים דרכם אל הרשת פרטים חדשים ששופכים אור נוסף בעניין צמד המכשירים.

הצצה לאחור

את המידע החדש מספק מקור של אתר Gizmo China, שמעדכן כי ה-Mi Note 2 כמו גם ה-Mi 5S יציעו מסך הרגיש לעוצמת הלחיצה, פונקציה שכבר אינה כה חדשה ואף הספיקה להגיע עם מספר מכשירים הזמינים כיום בשוק, ביניהם iPhone 6S ו-Huawei Mate S. עם זאת, מדגיש המקור כי הטכנולוגיה בה תבצע שיאומי שימוש היא “הרבה יותר טובה” מזו שמציעה כיום וואווי, אם כי הוא לא מציין כיצד יתבטאו יתרונותיה בהשוואה לטכנולוגיות אחרות.

מלבד זאת, יהיו שני המכשירים (שאחד מהם כנראה יוכרז כבר החודש) שונים בכל הנוגע לאלמנטים רבים במפרטם. ה-Mi 5S, על פי השמועות האחרונות, יציע מסך Full HD בגודל 5.15 אינץ’, חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע בטכנולוגיית Sense ID, זיכרון RAM בנפח מקסימלי של 6GB ועוד.

ה-Mi Note 2, מנגד, צפוי להגיע ב-3 גרסאות שונות שיציעו מסך בגודל 5.7 אינץ’ וברזולוציית Quad HD או Full HD (תלוי בדגם), שבב מסוג Snapdragon 821/823 בייצור קוואלקום, 4 או 6 גיגה-בייט RAM, מערך צילום כפול (ב-2 מהדגמים) ואף מסך קמור בדגם הפרימיום.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים