נחשף: כך יראו מכשירי הדגל לסדרת הנקסוס בייצור HTC

עיצוב מכשירי הנקסוס מבית HTC (מקור: Android Police)

בשבועות האחרונים החלו הדיווחים אודות צמד מכשירי הנקסוס הבאים מבית HTC להתגבר באופן משמעותי, כאשר מפרטם הטכני של השניים נחשף כמעט במלואו על ידי מספר מקורות שונים. כעת מוצאת דרכה אל הרשת תמונת ההדמיה הראשונה (מצורפת בראש הכתבה) שמתיימרת לחשוף באופן רשמי כיצד יראו צמד המכשירים, הקרויים בשמות הקוד HTC Nexus Marlin ו-Nexus Sailfish.

תמונת ההדמיה נוצרה בהתאם למידע ופרטים שונים אותם סיפק מקור אמין ביותר של אתר Android Police. יש להדגיש כי התמונה מציגה את קווי העיצוב הכלליים הן של ה-Nexus Sailfish (ממשיך דרכו של Nexus 5X) והן של Nexus Marlin (ממשיך דרכו של Nexus 6P), מלבד שינויים מינימליים שיהיו בין השניים וצפויים להתבטא בעיקר במימדים.

מן התמונה ניתן להסיק כי צמד המכשירים יהיו עשויים מאלומיניום המתעגל מגבם ישירות לחלקם הקדמי. בניגוד לעיצוב האלומיניום המלא של ה-Nexus 6P, נראה כי בגב מכשירי הנקסוס החדשים חלק גדול במיוחד יהיה עשוי מפלסטיק נוצץ או מזכוכית, כאשר זה יכסה את מערך הצילום הראשי של השניים ויספק להם מראה ייחודי ממנו עשויים דווקא לסלוד.

הצצה לאחור

עוד ניתן לראות בגב המכשיר שמוצג בתמונה את חיישן הצילום הראשי, ומימינו שלושה חריצים שתפקידם אינו ברור, אך עשויים להתברר כמיקרופון/פוקוס לייזר. נוסף על כך, בחלקו התחתון של גב המכשיר יימצא פס אנטנה יחיד לכל רוחבו, ומעט מעליו תוטבע האות G.

מחלקו הקדמי של המכשיר שבתמונה אין באפשרותנו להסיק פרטים רבים, שכן ב-Android Police מדגישים כי מימדי המכשיר המדוייקים לא נמסרו להם. בהתאם לכך, אף שבתמונה נראה כי יחס המסך-גודל מכשיר נמוך ומאכזב למדי, ייתכן שבפועל יתברר כי זהו לא המצב. חרף העובדה שאנו לא רואים זאת בתמונה, אנו צפויים לראות בחלקו התחתון של המכשירים צמד רמקולים סטריאופוניים שיחליפו את מערך הרמקולים הקדמי ב-Nexus 6P.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים