דיווח: סמסונג תחשוף את טאבלט הפרימיום Galaxy Tab S3 ב-1 בספטמבר

Samsung Galaxy TAB S2 (מקור: סמסונג)

דור הטאבלטים הבא מבית סמסונג, שיקבל את השם המסחרי Samsung Galaxy Tab S3, יוכרז רשמית ב-1 בספטמבר, יום חמישי, כחלק מסדרת ההכרזות לקראת אירוע תערוכת IFA 2016 השנתית בברלין, כך מוסר עיתונאי המובייל הרוסי אלדר מורטיזן, דרך ציוץ חדש אותו פרסם בחשבון הטוויטר הרשמי שלו.

בציוצו בטוויטר ציין מורטיזן כי “ה-Galaxy Tab S3 ככל הנראה ייחשף ב-1 לספטמבר“, מבלי להוסיף כל פרט הנוגע לעיצובו, מפרטו הטכני או מחירו. בשלב הנוכחי כל הפרטים הללו אינם ברורים, אך ייתכן ואף סביר מאוד כי אלו ייחשפו במהלך השבועות הקרובים, עם התקרבותינו לתערוכת IFA הקרבה ובאה. קודמו, ה-Tab S2, הגיע בשני גדלים שונים, 8 ו-9.7 אינץ’. בהתאם לכך, אנו מעריכים כי גם ה-Tab S3 יגיע בגדלים זהים, עם מבנה יוקרתי וכמובן יחד עם מפרט משודרג.

מלבד דור הטאבלטים היוקרתיים הבא בייצור הענקית הדרום קוריאנית, צפויה זו לחשוף גם את השעון החכם הבא מבית ייצורה, שצפוי להיקרא בשם Gear S3. זה, שמפותח ונקרא במסגרת כותלי החברה בשם הקוד “פרוייקט סוליס” (“Project Solis”‘), יהווה שדרוג משמעותי לדגם ה-Gear S2 הנוכחי ויגיע עם שבב עיבוד עוצמתי יותר, רכיבי זיכרון בנפח גבוה יותר ועוד.

ומה דעתכם בנושא – מחכים לדור הטאבלטים העתידי של סמסונג או ששוק הטאבלטים כבר לא מרגש אתכם? 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים