הוכרז: Xiaomi Redmi Pro – עם מסך OLED, מבנה מתכת מלא ומערך צילום כפול

Xiaomi Redmi Pro Redmi Pro (תמונה: Xiaomi)

לאחר חרושת שמועות קצרה אך אינטנסיבית במיוחד ובדיוק בהתאם להבטחת מנכ”ל החברה, ערכה הבוקר (27.7) ענקית הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים הסינית, שיאומי, אירוע הכרזה בו הציגה באופן רשמי את סמארטפון הפרימיום לשוק הביניים Xiaomi Redmi Pro.

המכשיר הצעיר של החברה מגיע עם מבנה אלומיניום מלא בעל מראה מחוספס, הנקטע על-ידי צמד פסי אנטנה הממוקמים בחלקו העליון והתחתון של גב המכשיר. גולת הכותרת שב”מכשיר הדגל החדש לסדרת Redmi”, כפי שמכנה אותו שיאומי, היא מערך הצילום הכפול. זה, שממוקם בגבו, משלב צמד חיישני צילום ברזולוציית 13 ו-5 מגה פיקסל (מבית סוני וסמסונג, בהתאמה), כאשר ביניהם מפריד פלאש LED כפול בעל שתי טמפרטורות צבע. עבור מצלמת הסלפי נמצא חיישן ברזולוציית 5 מגה פיקסל עם זווית צילום רחבה.

Xiaomi Redmi Pro
Redmi Pro (תמונה: Xiaomi)

שאר מפרטו הטכני של ה-Redmi Pro כולל מסך OLED בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית Full HD, וכן אחת משתי המערכות-על-שבב Helio X20 או Helio X25, המציעות שתיהן 10 ליבות עיבוד, 8 מתוכן מדגם Cortex-A53 ו-2 נוספות מדגם Cortex-A72, יחד עם המאיץ הגרפי Mali-T880.

נוסף על כך, מציע המכשיר סוללה בלתי נתנת לשליפה בקיבולת של 4,050mAh, חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת אצבע הממוקם מעט מתחת למסך, זיכרון RAM בנפח 3 או 4 גיגה-בייט, רכיב אחסון על סך 32, 64 ו-128 גיגה-בייט אותם ניתן להרחיב באמצעות כרטיס MicroSD ומחבר טעינה והעברת נתונים מסוג USB Type-C.

את ה-Xiaomi Redmi Pro, שזמין בצבעים כסוף, זהב ואפור כהה, מציעה היצרנית ב-1,499 יואן סיני (כ-865 שקלים, לפני מיסים) עבור דגם הכולל 3GB RAM, זיכרון אחסון על סך 32 גיגה-בייט ושבב Helio X20. אם תחפוץ נפשכם בדגם המציע את שבב ה-Helio X25, תאלצו להפרד מ-1,699 יואן סיני (כ-980 שקלים, לפני מיסים) ועבורם תקבלו זיכרון 4GB RAM ו-64 גיגה-בייט אחסון. דגם הפרימיום של המכשיר, הכולל 128 גיגה-בייט אחסון, מערכת שבבים מסוג Helio X25 ו-4 גיגה-בייט RAM, מתמחרת החברה ב-1,999 יואן סיני (כ-1,150 שקלים, ללא מיסים).

Xiaomi Redmi Pro
Redmi Pro (תמונה: Xiaomi)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים