חברת Japan Display מציגה מסך חדש בלי שוליים כלל

מסך ללא שוליים (תמונה: JDI)

איגוד המסכים היפני JDI הדגים פאנל מסך סמארטפון חדש ללא שוליים כלל – בכל צדדיו. פאנל המסך החדש ממשיך את המלחמה האינסופית של היצרניות בשוליים, התופסים שטח פנים אשר יכול לשמש פיסת מסך נוספת.

מובילת המאבק היא שארפ אשר השיקה את מכשיר ה-Aqous Crystal, נטול שוליים בשלושה צדדים. ההישג המרשים נרשם באמצעות שימוש במגוון טכנולוגיות מתקדמות, ביניהן רמקול הולכת עצמות (Bone Conduction) לשיחות טלפון במקום אפרכסת רגילה.

פאנל המסך החדש של JDI שובר שיא נוסף בכך שהוא מעלים את השוליים בכל צדדי המסך, ובכך מאפשר יצירת סמארטפונים ללא שוליים כלל. הוא עושה זאת באמצעות שימוש במערך חיווט צפוף במיוחד ובטכנולוגיות ייצור חדשניות. סמארטפון בו יוטמע מסך כזה יציע עיצוב מרהיב שטרם נראה עד כה בשוק, אך יאלץ להתגבר על מספר אתגרים משמעותיים – ככל הנראה שלא יוכל להכיל מצלמה קדמית, יאלץ להשתמש במסך בתור חיישן קרבה ויעזר בהולכת עצמות לצורך השמעת שיחות טלפון.

Sharp Aquos Crystal 2 - מעט שוליים, הרבה סטייל
Sharp Aquos Crystal 2 – מעט שוליים, הרבה סטייל

הפאנל שהציגה JDI הוא בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית Full HD – אלו הם מאפיינים שהפכו בשנים האחרונות לסטנדרט בשוק הסמארטפונים, כך שסמארטפון בעל מסך מתקדם שכזה לא יאלץ להתפשר על איכות התצוגה. בהתחשב בעובדה שסוני היא יצרנית הסמארטפונים היחידה אשר מחזיקה בנתח מאיגוד המסכים המדובר, לא מן הנמנע שהיא תהיה הראשונה להשיק סמארטפון המציע את הפאנל החדשני – שיפור משמעותי על פני שאר הסמארטפונים שלה, שלרוב מציעים שוליים עבים למדי בהשוואה לתחרות.

כל מה שנותר לעשות כעת הוא לקוות שהפאנל החדש יגיע אל השוק ולא יאוחסן בארכיון האב-טיפוסים של JDI לדירעון עולם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים