היפה והחיה: Sharp מכריזה על ה-AQUOS Xx וה-AQUOS Crystal 2

ענקית הטכנולוגיה היפנית שארפ מכריזה על שני סמארטפונים חדשים ומרשימים: Sharp AQUOS Crystal 2 ו-Sharp AQUOS Xx. הדגם הראשון מהווה את דור ההמשך של הסמארטפון נטול השוליים מבין החברה, והשני הוא פאבלט עוצמתי בעל ערכת שבבים מתקדמת.

נדמה כי שוליים דקים הם הלהיט העכשווי בקרב יצרניות הסמארטפונים. בחודשים האחרונים מגוון יצרניות מובילות דוגמת שארפ, Oppo ו-Huawei מתחרות ביניהן על התואר “הסמארטפון בעל השוליים הדקים ביותר”. עד כה החזיקה בתואר יצרנית המסכים Sharp עם ה-Sharp AQUOS Crystal, וכעת היא ממשיכה להנהיג את התחרות ביד רמה עם הכרזתה על ה-Sharp AQUOS Crystal 2, ממשיך דרכו של ה-AQUOS Crystal המקורי.

AQUOS Crystal 2 מציע מסך בגודל 5.2 אינץ’ וברזולוציית Full HD, מתחתיו תמצאו מצלמה קדמית ברזולוציית 2 מגה-פיקסל המצטרפת למצלמה אחורית ברזולוציית 8 מגה-פיקסל. מכיוון שבמכשיר לא קיים שול עליון, לצורך ביצוע שיחות הטמיעה Sharp מנגנון מיוחד אשר מרטיט את המסך ובכך מעביר את השמע לעצמות האוזן.

בקרבי המכשיר פועמת ערכת השבבים מרובעת הליבות Qualcomm Snapdragon 400 אשר שוכנת לצד 2 גיגה-בייט של זיכרון פעולה (RAM) ו-16 גיגה-בייט של אחסון. את המכשיר מזינה סוללה צנועה בגודל 2030 מילי-אמפר בשעה. בדומה לקודמו, ה-Sharp AQUOS Crystal מציע עמידות למים ולאבק.

Sharp-AQUOS-Xx-gadgetycoil

המכשיר השני עליו הכריזה שארפ הוא ה-Sharp AQUOS Xx, פאבלט עוצמתי בעל מסך בגודל 5.7 אינץ’ ברזולוציית תצוגה Full HD. בתוכו פועמת ערכת השבבים העוצמתית Snapdragon 810 מבית קוואלקום. היא מציעה מערך של שמונה ליבות, ארבע ליבות עוצמתיות וארבע ליבות חסכוניות, אשר מוטמעות בארכיטקטורת big.LITTLE, שמאפשרת חיסכון בסוללה ללא התפשרות על הביצועים.

אל ערכת השבבים מצטרפת הליבה הגרפית Adreno 430, זיכרון פעולה (RAM) בנפח 3 גיגה-בייט ו-32 גיגה-בייט של איחסון הניתן להרחבה באמצעות כרטיס microSD. בגזרת הצילום תמצאו מצלמה אחורית ברזולוציית 13 מגה-פיקסל ומצלמה קדמית ברזולוציית 2 מגה-פיקסל. את המכשיר מזינה סוללה בקיבולת 3000 מילי-אמפר לשעה.

ה-Sharp AQUOS Xx יושק בחודש הבא ביפן ולאחר מכן יזכה, ככל הנראה, גם להשקה כלל עולמית. לא נמסרו פרטים אודות זמינותו של ה-AQUOS Crystal 2, אך ניתן לשער שבדומה לקודמו הוא יימכר דרך מפעילות הסלולר האמריקאיות Sprint ו-Boost Mobile.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים