דיווח: שיאומי תכריז על סדרת Xiaomi Mi Note 2 ב-5 בספטמבר, יגיע עם מסך קמור ו-6GB RAM

Xiaomi Mi Note Pro

סדרת מכשירי הפרימיום לשוק הגבוה Xiaomi Mi Note 2, שצפויה להביא עימה מגוון נרחב של שיפורים ושידרוגים בהשוואה לדור הקודם, תוכרז רשמית ע”י ענקית הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים הסינית, שיאומי, ביום שני ה-5 בספטמבר, כך מוסר דיווח חדש המגיע ישירות ממולדת היצרנית.

מלבד מועד ההכרזה, במהלך השבוע האחרון מצאו דרכם אל הרשת מספר דיווחים המתיימרים לחשוף פרטים נוספים אודות סדרת המכשירים שבהחלט מצליחה לסקרן אותנו. לטענת אלו ובדומה לדיווחים קודמים, נראה ששיאומי תציע לא פחות מ-3 דגמים שונים לסדרה, ביניהם יבדילו מספר שינויים מהותיים: דגם הפרימיום לסדרה יגיע עם מסך Edge קמור בגודל 5.7 אינץ’ (צג מסוג Super AMOLED) ברזולוציית 2K ועם תמיכה בזיהוי עוצמת הלחיצה על גבי המסך (Force Touch). כמו כן, נמצא בדגם זה זיכרון 6 גיגה-בייט RAM ורכיב אחסון בסך 128 גיגה-בייט אחסון.

בתמונה: Galaxy Note 7 - האם שיאומי תציג בקרוב מתחרה ראוי?
בתמונה: Galaxy Note 7 – האם שיאומי תציג בקרוב מתחרה ראוי?

הדגם הבא בסדרה ישלב מסך בגודל 5.7 אינץ’ וברזולוציית Quad HD גם הוא, אלא שהפעם לא יהיה זה מסך קמור אלא בתצורת 2.5D הפופולרית. נוסף על כך, רכיב האחסון יעמוד על 64GB וזיכרון ה-RAM ימדד ב-6GB. דגם הבסיס לסדרה יציע מסך 5.7 אינץ’ – הפעם ברזולוציית Full HD בלבד, יחד עם 4GB RAM וזיכרון אחסון בנפח 32 גיגה-בייט.

פאנל הזכוכית הקמור של ה-Mi Note 2 כפי שדלף לרשת
פאנל הזכוכית הקמור של ה-Mi Note 2 כפי שדלף לרשת

שאר המפרט של שלושת הדגמים יציע מערכת שבבים מדגם Snapdragon 821 הכוללת 4 ליבות Kryo בתדר מקסימלי של 2.4GHz יחד עם המאיץ הגרפי Adreno 530, שבב Hi-Fi לעיבוד אודיו, מחבר טעינה והעברת נתונים מסוג USB Type-C, סוללת 4,000mAh התומכת בטעינה מהירה מסוג Quick Charge 3.0 ומערך צילום כפול הדומה לזה שמגיע עם ה-Xiaomi Redmi Pro.

על פי אותו דיווח, מחיר ה-Mi Note 2 יעמוד על 2,499 יואן סיני (כ-1,440 שקלים) לדגם הבסיס עם 4GB RAM ו-32GB אחסון, ו-2,999 יואן סיני (כ-1,720 שקלים) לדגם עם מסך ה-Quad HD, זיכרון 32GB לאחסון ו-6GB RAM. דגם הפרימיום בעל מסך ה-2K הקמור בתצורת Edge, זיכרון RAM בנפח 6GB ו-128GB אחסון, יעלה לצרכנים 3,499 יואן סיני (כ-2,010 שקלים).  במקרה שיתברר הדיווח כנכון, התמחור האגרסיבי יחד עם המפרט יוצא הדופן יאפשר לשיאומי להתחרות באופן ישיר מול ה-Galaxy Note 7 של סמסונג, שצפוי לנחות על גבי המדפים בסין בשבועות הקרובים.

יחד עם הדברים הללו, מצאה דרכה אל הרשת תמונה חדשה המתיימרת לחשוף את פאנל הזכוכית הקמור של המכשיר, הדלפה שמספקת אישור נוסף לשילובו של מסך Edge קמור בדגם ה-Mi Note 2.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים