Lenovo מכריזה על המחשב הנייד Ideapad Y910: מציאות מדומה בדרכים

מחשב נייד Lenovo IdeaPad Y910 מחשב נייד Lenovo IdeaPad Y910

תערוכת Gamescom 2016 מתרחשת בימים אלו בגרמניה, וההכרזות על מוצרי גיימינג שונים לא מפסיקות לזרום. היצרנית התורנית היא Lenovo, אשר מכריזה על מחשב נייד עוצמתי בשם Ideapad Y910, מותאם לעבודה במציאות מדומה.

המחשב החדש שואב את עוצמתו הרבה מכרטיס גרפי מסוג NVIDIA GeForce GTX 1070. הכרטיס מכיל 8 גיגה-בייט של זיכרון פעולה (RAM) מסוג GDDR5, ובזכות צריכת חשמל חסכונית במיוחד מסוגל להגיע לביצועים מרשימים גם תחת מעטפת החום המוגבלת של מחשב נייד. בלנובו מציינים כי המחשב מסוגל לעמוד בדרישות של הדור הבא של המשחקים במציאות מדומה (VR).

לצד הכרטיס הגרפי שולב במחשב מעבד Intel Core i7 מהדור האחרון (Skylake) ומסדרה K הניתנת להמהרה. בגזרת הזיכרון תקבלו עד 64 גיגה-בייט של RAM מסוג DDR4 לצד כונן SSD מהיר או כונן היברידי המשלב כונן רגיל עם זיכרון פלאש קטן (SSHD). ניתן להטמיע במחשב כרטיס רשת איכותי מסוג Killer DoubleShot Pro המתעדף משחקי רשת ומפחית את ההשהייה (Lag).

מחשב נייד Lenovo IdeaPad Y910
מחשב נייד Lenovo IdeaPad Y910

על מנת לאכלס את העוצמה הרבה שהוא מציע, מעטפת האלומיניום של המחשב נאלצת להיות גדולה וכבדה למדי. משקל המחשב עומד על 4.6 ק”ג ועוביו 36 מ”מ. גודל המסך עומד על 17.6 אינץ’, סוג הפאנל הוא IPS והרזולוציה היא Full HD. המחשב מציע מקלדת נוחה ומוארת עם מרחק הקשה של 2 מ”מ וזמן תגובה של מילי-שנייה בלבד. במחשב הוטמעה מערכת שמע מתקדמת של 2.1 ערוצים מבית JBL בעוצמה כוללת של שבעה וואט.

המחשב החדש יוצע לרכישה החל מנובמבר במחיר התחלתי של 2,799 אירו (כ-12,000 שקלים). בשלב זה לא ברור האם יגיע לישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים