תמונות הדמיה באיכות גבוהה מציגות את ספינת הדגל הבאה מבית מייזו; תחשף ב-3 לספטמבר

Meizu Pro 7 / Meizu Pro 6 Plus Meizu Pro 7 / Meizu Pro 6 Plus

לאחר שההזמנות לאירוע הכרזה שעשויה מייזו לקיים ב-3 לספטמבר דלפה לרשת עם הכיתוב “Pro than Pro” ו-“True Flagship (At Your) Fingertip“, מוצאות דרכן אל הרשת תמונות הדמיה באיכות גבוהה שמתיימרות להציג כיצד תראה “ספינת הדגל האמיתית” של היצרנית.

על פי התמונות החדשות, המוצגות בראש הכתבה, ניתן לראות באופן חד וברור כי מכשיר הדגל של מייזו, הצפוי להיקרא באחד מן השמות המסחריים Meizu Pro 6 Plus או Meizu Pro 7, יגיע למשתמשיו עם מסך Edge הקמור משני צידיו, שככל הנראה יגיע ממפעליה של סמסונג. בחלקו העליון והתחתון של המכשיר ניתן לראות שוליים דקיקים במיוחד בהם ימצאו אפרכסת השיחות, המצלמה הקדמית וכפתור הבית בעל החיישן הביומטרי, כאשר את השוליים מימינו ומשמאלו של המסך לא ניתן לראות הודות למסך הקמור.

הצצה לאחור

בעת שנעבור לגב המכשיר נבחין בקלות כי התמונות מעידות על כך שמייזו זנחה את גב המתכת המאפיין את כל המכשירים עליהם הכריזה מאז התחילה 2016, ובחרה לייצר את זה מזכוכית הקמורה גם היא מימין ומשמאל. זאת, אגב, באופן דומה מאוד למבנה ה-Galaxy Note 7. עוד ניתן לראות בגב המכשיר מערך צילום כפול בעל שני חיישנים נפרדים, פלאש LED ייחודי (כדוגמת זה שהוצג עם ה-Pro 6) וכן פוקוס לייזר אוטומטי.

מייזו אינה היצרנית הסינית הראשונה או האחרונה שצפויה לצרף להיצע מכשיריה סמארטפון בעל מסך קמור, שכן רק לאחרונה נחשפו תמונותיו הראשונות של ה-Xiaomi Mi Note 2 עם מסך Edge דומה. כמו כן, גם וואווי צפויה לבצע מהלך דומה עם חשיפתו של מכשיר שעשוי להיקרא בשם Huaewi Mate Edge (או Huawei Mate 9) שצפוי להגיע עם מסך קמור בתצורה שאינה ידועה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים