ממשיכים לכעוס: סרט המשך ל”אנגרי בירדס” בתכנון

אנגרי בירדס הסרט אנגרי בירדס, הסרט (באדיבות פורום פילם)

השנה האחרונה הייתה שנה קשה ל-Rovio, המפתחת של משחקי המובייל Angry Birds. לאחר ההצלחה המסחררת החברה הפינית גדלה משמעותית במשך שנים, אך נאלצה לפטר מאות עובדים במהלך 2015 לאחר צניחה משמעותית במכירות והכשלון של Angry Birds 2. זה הוביל להתחלפות מנכ”לים בחברה בסוף השנה שעברה. קאטי לבורנטה (Kati Levoranta), המנכ”לית שמונתה, הבטיחה ש”אנגרי בירדס – הסרט” יהיה מה שישים את Rovio שוב על המפה. כעת נראה שהיא צדקה.

לאחר שהופק יחד עם סוני (Sony) בתקציב צנוע יחסית של 73 מיליון דולר, גרף “אנגרי בירדס – הסרט” כ-107.5 מיליון דולר בארצות הברית, מה שהופך אותו לסרט השני המצליח ביותר בארצות הברית מבין סרטים מבוססי משחקי וידאו, אחרי “טומב ריידר” מ-2001 בכיכובה של אנג’לינה ג’ולי (Angelina Jolie). בשוק הבינלאומי הציפורים הכועסות הכניסו כמעט 347 מיליון דולר, מה ששם אותן במקום הראשון. עבור Rovio זהו נצחון עצום, והחברה הקטנה התחילה לעבוד כבר על הסרט השני.

למרות שהקאסט של “אנגרי בירדס – הסרט” כלל כוכבי קומדיה כמו ג’ייסון סודייקיס (Jason Sudeikis), ג’וש גאד (Josh Gad), דני מקברייד (Danny McBride), ביל היידר (Bill Hader) ופיטר דינקלג’ (Peter Dinklage), הוא זכה לתגובות שליליות הן ממבקרים והן מצופים. אף על פי כן, נראה שההכנסות, שהיו מעציבות אולי את Warner Brothers, מספקות את Rovio ומעודדות אותה להמשיך הלאה לסרט נוסף.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים