הישר מטוקיו: הידאו קוג’ימה חושף פרטים חדשים על Death Stranding

Death Stranding קרדיט: Kojima Productions

בתערוכת E3 האחרונה חשף הידאו קוג’ימה (Hideo Kojima), המפתח המפורסם של משחקי Metal Gear לדורותיהם, שמשחקו העצמאי הראשון יקרא Death Stranding. במהלך סוף השבוע האחרון קוג’ימה שב לדבר על המשחק החדש, פעם אחת באירוע של סוני, שמפיצה את המשחק, ופעם נוספת במהלך תערוכת Tokyo Game Show ביפן. בשני האירועים הוא חשף מספר פרטים חדשים.

ראשית כל, ציין קוג’ימה שהקווים שנראים כנוזלים מהלוגו של Death Stranding הם לא קווי דיו או נפט, או נוזלים בסגנון, אלא חבלים. הוא אומר שבעיניו כל אנשי העולם מחוברים ברצועות (strands), וזה חלק ממשמעות השם של המשחק. כמו כן, המשחק יהיה כותר פעולה בעולם פתוח, עם אלמנטים של משחק מרובה משתתפים, עליהם קוג’ימה לא פירט עדיין.

עם זאת, קוג’ימה אמר שמדובר בחווית משחק לא רגילה שתשתמש בדימוי של ה”רצועות” המחברות אותנו, ושניתן יהיה לשחק במשחק גם לבד לחלוטין. עוד הכריז קוג’ימה כי המשחק יתמוך ברזולוציית 4K ובטכנולוגיית HDR. הדבר אינו מפתיע בהתחשב במחויבותה של סוני להצלחת המשחק, וכי זו הכריזה לאחרונה על דגם חדש של ה-PlayStation 4: דגם ה-Pro, שיתמוך בנתונים אלו בדיוק.

בתערוכת Tokyo Game Show הוסיף קוג’ימה, בדרכו המסתורית (כהרגלו), ש-Death Stranding יצא לפני האולימפיאדה ביפן (2020), ואפילו לפני הסרט “אקירה” (Akira), שכרגע צפוי לצאת במהלך 2019. נותר לנו להסיק שקוג’ימה מיעד את Death Stranding לשנת 2018, אך זה לא נאמר במפורש.

עוד נחשף כי גיבורת המשחק תהיה אישה, אך היא לא לוהקה עדיין. בהקשר של רידוס שנראה בטריילר, קוג’ימה כתב כבר בעבר בטוויטר ש”המשחק יראה צד שונה של נורמן רידוס מזה שמעריצי ‘המתים המהלכים’ יצפו לו”. האם רידוס יגלם את הנבל במשחק? כמו תמיד עם קוג’ימה, זה ככל הנראה לא יהיה ברור לנו בזמן הקרוב, אך הסבלנות תשתלם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים