גוגל שולחת הזמנות לקראת ארוע ההכרזה על מכשירי סדרת ה-Pixel ב-4 באוקטובר

הזמנה לארוע גוגל ב-4 באוקטובר

גוגל חשפה באופן רשמי את התאריך בו ככל הנראה תציג את דגמי הסמארטפון החדשים שלה לסדרת הפיקסל (Pixel) שתתפוס את מקומה של סדרת הנקסוס הותיקה. החברה החלה במשלוח הזמנות לקראת ארוע שתערוך ב-4 באוקטובר, החל מהשעה 19:00 לפי שעון ישראל, אותה ליוותה בעמוד ייעודי המאפשר הרשמה לתזכורת אודות הארוע וקטע וידאו קצר המלווה בשיר Come And Get Your Love של Redbone משנת 1973.

על מכשירי סדרת ה-Pixel שמענו לא מעט עד כה ואף נחשפנו לתמונות של אחד מהשניים. השם “פיקסל” עתיד להוות חלופה לזה של סדרת ה”נקסוס” הותיקה של החברה וככל הנראה מעיד על המעבר של גוגל לשליטה רחבה יותר בצד תכנון ואולי אף פיתוח המכשיר. את שני הדגמים החדשים, Pixel ו-Pixel XL, הצפויים להיחשף בתחילת החודש הבא צפויה לייצר חברת HTC, אשר שיתפה בעבר פעולה עם גוגל בפיתוח עבור המכשיר הראשון בסדרת הנקסוס.

המפרט הטכני של דגם ה-Pixel צפוי לכלול מסך בגודל 5 אינץ’ בעל רזולוציית תצוגה Full HD, מעבד מרובע ליבות המשולב במערכת-על-שבב Snapdragon 820 מבית קוולאקום לצד המאיץ הגרפי Adreno 530 וזיכרון עבודה בנפח 4GB RAM, אחסון בנפח 32GB, מצלמת 12 מגה-פיקסל ראשית בעלת יכולת צילום וידאו ב-4k ומצלמת סלפי בעלת חיישן 8 מגה-פיקסל. דגם ה-Pixel XL צפוי להיות מכשיר הפרימיום בסדרה החדשה ולספק מסך 5.5 אינץ’ בעל רזולוציית תצוגה Quad HD ומעבד מרובע ליבות המשולב ב-Snapdragon 821 החדשה מבית קוואלקום. פרט לכך צפוי מפרטו להיות דומה לזה של דגם הפיקסל הסטנדרטי, זאת פרט לסוללה הצפויה להציע קיבולת גבוהה יותר.

שני הדגמים יגיעו באופן מובנה עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 Nougat אותה החלה גוגל להשיק לאחרונה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים