מנכ”ל שיאומי: פאבלט ה-Xiaomi Mi Note 2 יגיע עם הפתעה

Xiaomi Mi Note 2 (הדלפה) Xiaomi Mi Note 2 (הדלפה)

בעוד שבועות ספורים, במועד שאינו ידוע נכון לרגעים אלו, צפויה יצרנית הסמארטפונים הסינית שיאומי, לחשוף את הפאבלט הבא בייצורה, הוא Xiaomi Mi Note 2. כעת, לאחר שכבר אישר כי המכשיר נמצא בשלבי הייצור המסחרי, ממשיך מנכ”ל החברה, ליי ג’ון, בחשיפת הפרטים אודות הסמארטפון החדש ומוסר: Mi Note 2 יגיע יחד עם הפתעה.

לצערנו, בדבריו לא הרחיב ג’ון בעניין ה”הפתעה” שיביא עימו המכשיר הבא של היצרנית, כך שהדבר היחיד שאנו יכולים לעשות בנידון הוא להעריך ולשער. ראשית, ייתכן כי ההפתעה אותה מבטיח המנכ”ל מתייחסת למסך הקמור הצפוי להגיע עם ה-Mi Note 2, שכן במקרה שאכן יגיע עימו, תהא זו הפעם הראשונה בה שיאומי תציג סמארטפון בעל מסך קמור. אופציה נוספת אשר רצה ברשת מתייחסת למחיר המכשיר, שעשוי להיות זול משמעותית ביחס למכשירי שוק גבוה אחרים הכוללים מסך קמור.

ה-Mi Note 2, על פי כל הידוע לנו עד כה, יביא עימו מפרט מרשים במיוחד הכולל צג OLED קמור בגודל 5.5-5.7 אינץ’ בעל יכולת לזיהוי עוצמת הלחיצה וברזולוציית Quad HD, פלטפורמת עיבוד מדגם Snapdragon 821 או אולי אף שבב חדש יותר, זיכרון RAM בנפח של 6 או 8 גיגה-בייט, רכיב אחסון פנימי בנפח מקסימלי של 256 גיגה-בייט, מערך צילום כפול בעל שני חיישנים נפרדים ופלאש LED בשתי טמפרטורות צבע ואולי אף חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע מסוג Sense ID שעשוי להגיע כחלק אינטגרלי מכפתור הבית, או לחילופין יוטמע כחלק מהמסך.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים