נשיא שארפ מוסר: iPhone 8 Plus יציע מסך OLED

אייפון 7 פלוס (תמונה: Apple) אייפון 7 פלוס (תמונה: Apple)

פאבלט הדגל הבא בסדרת מכשירי האייפון 8 בייצור אפל, הוא כמובן ה-Apple iPhone 8 Plus, ישלב בחלקו הקדמי צג המיוצר בטכנולוגיית OLED, אשר תופסת תאוצה משמעותית בשנים האחרונות, כך עולה מתוך דבריו של נשיא יצרנית המסכים היפנית הפופולרית שארפ (Sharp), תאי ג’נג-וו.

דברי הבכיר מגיעים אלינו דרך דיווח חדש של אתר Nikkei היפני, שם מצוטט ג’נג-וו באומרו, בין היתר: “מכשירי האייפון מתפתחים וכעת הם עוברים משימוש במסכי LTPS (סוג של מסכי LCD) לצגי OLED. אנו לא יודעים אם מסך ה-OLED באייפונים של אפל יהיה להיט, אך אם אפל לא תלך בדרך זו, לא תהיה חדשנות“, זאת במסגרת דברים שנשא לסטודנטים באוניברסיטת טאטונג (Tatung University) שבטיוואן.

הצצה לאחור

אף שדברי בכיר שארפ אינם מהווים אישור מוחלט לבחירתה של ענקית הטכנולוגיה מקופרטינו בצגי OLED חדשים, אלו בהחלט מהווים חיזוק חשוב למדי לשמועות בנושא זה אשר מציפות את הרשת מזה זמן מה. על פי אלו, שהחלו לצוץ כבר לפני השקת מכשירי הדגל הנוכחיים iPhone 7 ו-iPhone 7 Plus, תשיק אפל מכשיר אייפון עם מסך בגודל 5.5 אינץ’ או יותר שיציע צג OLED העשוי אף להיות קמור. למעשה, הערכה זו נמסרה פעם אחר פעם במסגרת דבריו של אנליסט המובייל מינג-צ’י קאו, שמסר תמונה דומה.

במהלך השנה הבאה, כך על פי דיווחים ושמועות שרצים ברשת לאחרונה, צפויה אפל להשיק שניים או שלושה מכשירי אייפון בגדלים 4.7, 5.5 ו-5.8 אינץ’, הנושאים את השמות הבאים: iPhone 8, iPhone 8 Plus ו-iPhone 8 Pro.

קונספט: כך יראה אייפון עם מסך קמור (קרדיט: Martin Hajek, טוויטר: deplaatjesmaker@)
קונספט: כך יראה אייפון עם מסך קמור (קרדיט: Martin Hajek, טוויטר: deplaatjesmaker@)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים