דיווח: OnePlus 4 יוכרז בקיץ 2017 ויגיע עם Snapdraogn 830

OnePlus 3 OnePlus 3 (קרדיט: OnePlus)

במהלך השבועות האחרונים רצים ברשת דיווחים שונים אודות גרסת פרמיום מתקדמת למכשיר הדגל OnePlus 3, שתקרא בשם OnePlus 3T ותביא עמה שלל שדרוגים ושיפורים, ביניהם יכולות צילום מתקדמות יותר וייתכן כי אף יכולות עיבוד משופרות. וכשברקע דיווחים אלו, מוצאת דרכה אל הרשת הדלפה חדשה דווקא אודות דור מכשירי הדגל הבא מבית היצרנית הסינית הצעירה, הוא OnePlus 4.

על פי שמועה זו, מועד ההכרזה של סמארטפון ה-OnePlus 4 יהיה בקיץ של השנה הבאה, בין החודשים יוני ליולי, זאת כשנה לאחר חשיפתו הרשמית של ה-OnePlus 3. עבור יכולות העיבוד, כך נמסר בשמועה שמקורה ברשת החברתית הסינית Weibo, תתייצב פלטפורמת העיבוד Snapdragon 830, שצפויה להפוך לרשמית בקרוב מאוד ולהתחיל להגיע מתחת למכסה המנוע של מכשירי דגל רבים כבר בשנה הבאה.

שאר הפרטים אודות מפרט המכשיר אינם ידועים ברגעים אלו, אך עשויים להמשיך ולהיחשף בחודשים הקרובים, לאחר הכרזתו המשוערת של מכשיר הדגל המשודרג OnePlus 3T. למקרה שהספקתם כבר לשכוח, נזכיר כי ה-OnePlus 3, שהוכרז ביוני השנה, הביא למשתמשיו מפרט טכני הכולל מסך 5.5 אינץ’, מערכת שבבים מדגם Snapdragon 820 בעלת 4 ליבות Kryo עצמתיות, זיכרון RAM בנפח מרשים של 6GB, סוללת 3000mAh בעלת יכולות טעינה מהירה מרהיבות תחת טכנולוגיית Dash Charge של היצרנית הסינית, חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש ועוד.

ה-OnePlus 4, בעת שיוכרז, צפוי להתמודד ולעמוד בקו אחד מול שלל מכשירי הדגל שיוכרזו במהלך המחצית הראשונה של 2017, ביניהם: Galaxy S8, LG G6, HTC 11 ועוד. אלו, אגב, עשויים להיחשף כבר במהלך תערוכת MWC 2017, שתחול בין התאריכים 27 לפברואר לבין ה-2 במרץ.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים