טריילר ראשון לסדרה עיר האזמרגד – סיפור הקוסם מארץ עוץ למבוגרים

תמונה: NBC

רשת NBC שחררה טריילר ראשון לסדרה חדשה בשם עיר האזמרגד (Emerald City). “עיר האזמרגד” צפויה להיות גרסה עכשווית ובוגרת יותר לסיפור “הקוסם מארץ עוץ”.

בטריילר אנו רואים את דורותי, לא ילדה אלא אישה צעירה מקנזס, שנקלעת לסופת טורנדו שלוקחת אותה ואת הכלב שלה לעולם אחר. שם, בארץ האחרת, היא הורגת בטעות את המכשפה הרעה מהמזרח כשהמכונית בה דורותי התחבאה מהסופה נוחתת על המכשפה.

עד כאן זה נשמע בדיוק כמו הסיפור המקורי, עם כמה שינויים קוסמטיים. שאר הטריילר, לעומת זאת, מקבל אופי שונה לחלוטין. ארץ עוץ היא ארץ שהקסם נעלם ממנה, והקוסם מהנדס מכונות שעמן הוא נלחם במכשפות. את הדחליל מחליף איש צלוב שאיבד את זכרונו, איש הפח הוא לוחם שחלק מגופו מכאני, כולל ליבו, והאריה הפחדן הוא יצור בעל גוף אנושי, ראש של אריה, ואם להאמין לטריילר אומץ לא חסר לו. אם דורותי רוצה לחזור לקנזס, היא תצטרך לפתור למקומיים את כל הבעיות, ואלה בעיות גדולות מאד.

את דורותי משחקת אדריה ארחונה (Adria Arjona) מ”מבוקש” (Persons of Interest) והעונה השנייה של “בלש אמיתי” (True Detective). את הקוסם מארץ עוץ מגלם וינסנט ד’אונופריו (Vincent D’Onofrio) מ”דרדוויל“, “מטאל ג’אקט” והחידוש ל”שבעת המופלאים“.

הפרק הראשון של “עיר האזמרגד” צפוי לעלות לשידור ב-6 לינואר, בתחילת 2017, ועונתה הראשונה תכיל עשרה פרקים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים