מכשיר הדגל OnePlus 3T נוחת בישראל ביבוא רשמי במחיר 2,795 שקלים

OnePlus 3T OnePlus 3T

ספינת הדגל המעודכנת של יצרנית הסמארטפונים הקטנטנה וואן פלוס, היא OnePlus 3T, נוחתת על גבי מדפי החנויות בישראל באופן רשמי דרך ייבוא של יבואנית החברה הרשמית, C-DATA. מחיר המכשיר: 2,795 שקלים עם אחריות היבואן הרשמי ל-12 חודשים, כאשר רכישתו נתנת לביצוע דרך מגוון רשתות חשמל ואלקטרוניקה.

על השקת המכשיר הרשמית בישראל לא עורכת או מפיצה C-DATA כל מסיבת עיתונאים או הודעה רשמית בנושא, שכן ההשקה בוצעה באופן שקט ובאמצעות העלאה עמודי המוצר לאתרי הרשתות השונות.

אם תבחרו לרכוש את המכשיר שלא דרך היבואן סי-דאטה, תוכלו למצוא אותו בישראל במחיר התחלתי של 2,396 שקלים ע”פ אתר זאפ, זאת דרך אחת משלל החנויות הפרטיות המציעות אותו לרכישה. נוסף על כך, במקרה שתבחרו בייבוא אישי, תוכלו לרכוש את המכשיר ב-449.99 דולר כולל שילוח דרך אתר Gearbest המוכר. בשקלול של עלויות המיסים, יעמוד מחיר המכשיר הסופי על כ-2,400 שקלים, זאת על פי שער ההמרה הנוכחי.

ה-OnePlus 3T, כפי שרובכם בודאי זוכרים, מגיע עם עיצוב הזהה לחלוטין לדגם ה-OnePlus 3, קודמו, ומשלב מבנה מתכת מלא יחד עם זכוכית בתצורת 2.5D שמכסה את חלקו העליון. על כוח העיבוד שלו אחראית מערכת השבבים המתקדמת Snapdragon 821, שמשלבת 4 ליבות Kryo 100 בתדר מקסימלי של 2.4GHz יחד עם המאיץ הגרפי Adreno 530 וזיכרון RAM בנפח 6 גיגה-בייט.

נוסף על כך, נמצא מתחת למכסה המנוע של המכשיר צג מסוג Optic AMOLED בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית Full HD, חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש, רכיב אחסון פנימי בסך 64 גיגה-בייט שאינו ניתן להרחבה, צמד מצלמות (קדמית ואחורית) ברזולוציית 16 מגה פיקסל כל אחת, כאשר האחרונה מהשתיים כוללת מייצב תמונה אופטי (OIS) ופלאש LED כפול בשתי טמפרטורות צבע. את המפרט המרשים תניע סוללת 3,400mAh שאינה ניתנת לשליפה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים