הודלף: זהו ה-Xiaomi Redmi Pro 2 – עם 6GB RAM ו-Snapdragon 660

Xiaomi Redmi Pro 2 (הדלפה)

בקיץ הקודם חשפה ענקית הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים הסינית, שיאומי, סדרת סמארטפונים חדשה הפונה לשוק הבינוני-גבוה, שהכילה סמארטפון יחיד בשם Redmi Pro. כעת, כחצי שנה בלבד לאחר מכן, דולפת לרשת תמונה חדשה המתיימרת להציג את ה-Xiaomi Redmi Pro 2, הסמארטפון הבא שיובילו את הסדרה שנחשפה לראשונה בחודש יולי האחרון.

את התמונה המודלפת חושף מדליף המובייל הסיני KJuma, ממנו זכינו לראות הדלפות רבות שחלקן התבררו כנכונות ולא מעט התבררו כשגויות. על פי זו (מוצגת בראש הכתבה), ניתן לראות כי ה-Redmi Pro 2 יציע למשתמשיו קווי עיצוב דומים למדי לקודמו, ובראשם נמצא מבנה מתכת מלא. עם זאת, מערך הצילום הכפול אינו נוכח בתמונה ונראה כי את מקומו יתפוס חיישן יחיד מדגם IMX362 ברזולוציית 12 מגה פיקסל ובייצור ענקית הצילום היפנית, סוני.

מתחת למכסה המנוע של הסמארטפון הבא בסדרה הצעירה של שיאומי נמצא, על פי ההדלפה, מערכת השבבים שטרם הוכרזה בשם Snapdragon 660, ולצידה רכיב RAM בנפח של 4 או 6 גיגה-בייט. את כוח העבודה למפרט זה תספק סוללה בלתי נתנת לשליפה בקיבולת מרשימה של 4,500mAh.

מלבד מפרט המכשיר, חושפת ההדלפה גם את מחירו. על פי זו, ה-Xiaomi Redmi Pro 2 יוצע ב-2 וריאציות שונות: הראשונה, שמחירה 1,599 יואן (כ-890 שקלים ע”פ שער ההמרה הנוכחי), תגיע עם 4GB RAM, בעוד השניה תוצע במחיר של 1,799 יואן (כ1,000 שקלים) ותגיע עם 6GB RAM.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים