סמארטפון ה-Meizu Pro 6 Plus מגיע לישראל במחיר של 2,199 שקלים

Meizu Pro 6 Plus (מקור: מייזו) Meizu Pro 6 Plus (מקור: מייזו)

רשת חנויות ציוד המחשוב והאביזרים באג מנצלת את בואה של תערוכת המובייל הגדולה בעולם, MWC 2017, אשר תתקיים בברצלונה בשבוע הבא, ומודיעה היום (ה’, 23.2) על השקתו הקרבה של מכשיר הסמארטפון Meizu Pro 6 Plus. את המכשיר תאפשר באג לרכוש במסגרת הזמנה מוקדמת כבר היום, כאשר השקתו הרשמית תתקיים החל מה-5 במרץ. מחירו של הסמארטפון יעמוד על 2,199 שקלים.

את דגם ה-Pro 6 Plus חשפה מייזו לקראת סוף חודש נובמבר בשנה שעברה ושילבה בו מפרט של מכשיר דגל אמיתי. הסמארטפון החדש מציע מסך Super AMOLED מבית סמסונג בגודל 5.7 אינץ’ בעל רזולוציית תצוגה Quad HD, תמיכה בתצוגה הדולקת תמיד ויכולות זיהוי לעוצמת הלחיצה, אלו מקבלות ממייזו את השם 3D Press.

מתחת למכסה מנוע המכשיר ניתן למצוא את מעבד ה-Exynos 8890 מבית סמסונג, אותו דגם ששולב בדגמי ה-Galaxy S7 של החברה בשנה שעברה, אם כי בדגם שישווק בישראל במכשיר ה-Pro 6 Plus של מייזו תמצאו ליבות חלשות במעט מאלו של הגלקסי S7, המורכבות ממערך של 4 ליבות Mongoose בתדר 2.0Ghz ו-4 ליבות Cortex-A53 בתדר 1.5Ghz. לצד המעבד נמצא המאיץ הגרפי Mali-T880 MP10, זיכרון עבודה (RAM) בנפח 4 גיגה-בייט, רכיב אחסון מובנה של 64 גיגה-בייט וסוללת 3,400mAh המאפשרת ביצוע טעינה מהירה דרך מחבר USB Type-C.

מערך הצילום במכשיר כולל חיישן 12 מגה-פיקסל ראשי מבית סוני עם מפתח צמצם f/2.0 ומייצב תמונה אופטי (OIS) עבור המצלמה הראשית, התומכת בצילום וידאו באיכות 4K, ולצידה מבזק בעל 10 נורות. מצלמת הסלפי של המכשיר משלבת חיישן 5 מגה-פיקסל בעל מפתח צמצם f/2.0. ב-Pro 6 Plus משולב רמקול בודד ומערכת אודיו המשלבת טכנולוגיה להמרת אותות דיגיטליים לאנלוגיים (DAC).

מבנה המכשיר עשוי מתכת ומערכת ההפעלה המגיעה עימו באופן מובנה הינה אנדרואיד 6.0 מרשמלו, עליה הולבש ממשק המשתמש המותאם של מייזו, Flyme 6.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים