סמסונג מאשרת: לא יהיו בעיות באספקת מכשירי סדרת Galaxy S8

Samsung Galaxy S8 (תמונה: יח"צ סמסונג) Samsung Galaxy S8 (תמונה: יח”צ סמסונג)

בחודשים שקדמו להכרזה על צמד מכשירי הדגל Galaxy S8 ו-Galaxy S8 Plus, תקפו את הרשת אינספור דיווחים אודות השניים שהתייחסו, בין היתר, לבעיות שונות שעשויות להגיע ממקורות שונים בשרשרת האספקה של המכשירים. בראש אותן בעיות אפשריות באספקה, צצו ברשת דיווחים שהעידו על כך שתפוקת הייצור בתהליך 10nm בו מיוצרים ה-Snapdragon 835 ו-Exynos 8895 אינה עומדת בציפיות.

אז אם כך, ייתכן שבדרכנו לרכישת אחד ה-Galaxy S8 או Galaxy S8 Plus נתקל בקשיים נוכח קצב אספקה נמוך? התשובה לכך היא לא, לפחות לטענת די.ג’י קו, נשיא חטיבת המובייל של ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית, שמסר במעמד תדרוך עיתונאים שהתרחש באירוע ההכרזה על צמד המכשירים כי לא יהיה כל קושי באספקת מכשירי הדגל החדשים, כאשר החברה דאגה מבעוד מועד לכמות מכשירים ראשונית כפולה בהשוואה להשקת ה-S7.

מדברי נשיא חטיבת המובייל של סמסונג, כפי שהובאו על ידי אתר The Korea Herald:

הגדרנו את האספקה הראשונה של ה-Galaxy S8 פי 2 מה-Galaxy S7. מכיוון שאנו מכינים את אספקת המכשירים ללא קשיים, לא תהיה כל בעיה של עיכוב באספקה.

כשדברים אלו מהדהדים ברקע, דיווח חדש של אתר Sam Mobile מאשר כי עבור מכשירי סדרת הגלקסי S8, מבצעת סמסונג שימוש בחיישני צילום משני סוגים שונים עבור המצלמה הראשית במכשירים. החיישן הראשון מגיע מבית סמסונג עצמה (חיישן מסוג S5K2L2), בעוד חלק מן החיישנים מיוצרים על ידי חטיבת הצילום של סוני ויהיו אלו מדגם IMX333.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים