הורידו ושחקו: בליזארד משחררת את StarCraft הקלאסי בחינם

בליזארד (Blizzard) הודיעה כי משחק האסטרטגיה הקלאסי משנת 1998, StarCraft, הופך לכותר חינמי לחלוטין. ניתן כעת להוריד את המשחק המלא מהאתר הרשמי, כולל ההרחבה Brood War האהובה. בליזארד שחררה את המשחק בחינם למערכות Windows וכן מק, יחד עם עדכון שמאפשר ל-StarCraft לרוץ בקלות גם על מחשבים מודרניים, כך שלא תהיה לכם בעיה להוריד ולשחק גם עם מחשב חדש ומתקדם.

StarCraft הוא אחד ממשחקי האסטרטגיה הפופולריים בכל הזמנים. המשחק, המתבסס על אסטרטגיה בזמן-אמת, הפך לאבן-פינה בתחום הספורט האלקטרוני, ויש קהל גדול של שחקנים אשר מתמידים בו עד היום כמעט שני עשורים לאחר שחרורו. בהופכו לחינמי, בליזארד מקווה כנראה לעורר מעט את קהל המעריצים של המשחק, ולאפשר לשחקנים חדשים להתנסות בו.

בקיץ הקרוב מתכננת בליזארד לשחרר גרסה מחודשת של StarCraft, שתעבור מתיחת פנים גרפית ומספר עדכונים. הגרסה החדשה תיקרא StarCraft Remastered, ותציע תמיכה ברזולוציות גבוהות כמו 4K. הגרסה המחודשת תכלול גם שמירות בענן, קישוריות מלאה לשרתי המשחק של בליזארד ותמיכה בשפות חדשות, בין היתר.

עם זאת, בליזארד מבהירה כי שחקנים שיורידו את הגרסה החינמית יוכלו לשחק באינטרנט גם עם מי שישחק בגרסה המחודשת, ללא תשלום נוסף. כלומר, אם הגרפיקה של סוף שנות ה-90 מספיק טובה עבורכם, תוכלו לשחק בחינם גם עם חברים שרכשו את StarCraft Remastered.

לחצו כאן כדי להוריד את StarCraft בחינם


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים