הגרסה הבאה של Amazon Echo עשויה לשלב מסך מגע

Amazon Echo (הדלפה: @evleaks) Amazon Echo (הדלפה: @evleaks)

רמקול ה-Echo של ענקית קמעונאות הרשת אמזון, בו משולבת העוזרת הקולית אלקסה (Alexa), עתיד לקבל עדכון בעתיד הקרוב ונראה כי החברה עומדת לקחת צעד קדימה ולשלב במוצר מסך, זאת בנוסף לרמקול שהיה החלק העיקרי במוצר שהוצג עוד בנובמבר 2014.

זוג תמונות שפירסם המדליף הסדרתי אוון בלאס (evleaks) דרך חשבון הטוויטר שלו מעידות על כוונתה של אמזון לשלב ב-Echo החדש מסך, אשר ככל הנראה יהיה רגיש למגע, ויאפשר הצגת מידע שעד כה הובא בפני המשתמשים דרך הרמקול בלבד.

מהתמונות ניתן לראות כי ה-Amazon Echo החדש יוצע בשני צבעים: לבן ושחור, ויציג על גבי המסך מידע כמו מזג אוויר, כאשר דיווחים על פגישות מהיומן והתראות נוספות גם אלו צפויים להופיע על המסך. מתחת למסך ניתן לראות כי אמזון עדיין דובקת ברמקול שליווה את המוצר הראשון, כאשר מעליו מופיעה מצלמה, אשר שימושיה לא ברורים בשלב זה, אך עשויה לשמש לשיחות וידאו עם משתמשי Echo אחרים או אולי כמצלמת אבטחה.

Amazon Echo (הדלפה: @evleaks)
Amazon Echo (הדלפה: @evleaks)

המוצר החדש מבית אמזון לא יהיה הראשון שמשלב את העוזרת הקולית אלקסה וכולל מסך מגע. לאחר שפתחה אמזון את השימוש באלקסה עבור מפתחים בחודש ינואר האחרון, הופיע פרוייקט מימון המונים באתר אינדיגוגו שהציג מוצר המשלב את אלקסה וכולל מסך מגע ורמקול גם יחד. המוצר, Clazio, הצליח לגייס בהצלחה מעל 300 אלף דולר, כ-600 אחוזים מעבר למה שביקשו יוצריו לגייס, אך שיווקו לתורמים במסגרת פרוייקט מימון ההמונים יחל רק בחודש יוני, כך שאמזון עדיין תוכל להקדים מוצר זה אל השוק.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים