דיווח: LG תשיק עד לסוף החודש את ה-LG G6 Pro ו-G6 Plus

LG G6 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) LG G6 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

סדרת מכשירי הדגל G6 שנחשפה מוקדם יותר השנה על ידי ענקית הסמארטפונים והטכנולוגיה הדרום קוריאנית, LG אלקטרוניקס, עשויה להתרחב כבר במהלך החודש הנוכחי, כאשר אליה יצטרפו שני סמארטפונים חדשים העונים לשמות LG G6 Plus ו-LG G6 Pro. כך מעיד דיווח חדש בעל רמת אמינות גבוהה למדי, שפורסם במהלך הימים האחרונים במגזין הקוריאני הפופולרי ETNews.

על פי פרטי הדיווח, דגמי ה-G6 Plus ו-G6 Pro יהיו זהים ברבים מן האלמנטים המרכזיים למכשיר הדגל הסטנדרטי G6, כאשר גם על השניים החדשים תנצח מערכת השבבים Snapdragon 821 בשילוב זיכרון RAM בסך 4 גיגה-בייט וקווי העיצוב שלהם, ככל הנראה, יהיו זהים לחלוטין.

LG G6 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
LG G6 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

עם זאת, ה-LG G6 Plus יציע למשתמשיו יכולות טעינה אלחוטית ישירות מן הקופסה ויצוייד ברכיב אחסון פנימי בסך של 128 גיגה-בייט, זאת מבלי לאבד את התמיכה בהרחבת הזיכרון דרך כרטיס MicroSD. מחירו לצרכן יעמוד על 999,000 וון קוריאני (כ-3,200 שקלים על פי שער ההמרה הנוכחי). מנגד, ה-LG G6 Pro, יגיע עם 32 גיגה-בייט אחסון פנימי ותג מחיר של 790,000 וון קוריאני (כ-2,510 שקלים לפי שער ההמרה הנוכחי). בשלב זה לא ידועות הפונקציות שיבדלו את הדגם החדש, מלבד נפח האחסון שלו, מה-G6 המקורי או מדגם ה-G6 Plus.

אתר Android Authority פנה ל-LG בנושא זה ובתגובה ציינה היצרנית כי אף על פי שהיא לא יכולה לאשר או להכחיש דברים אותם מעולם לא הכריזה או חשפה רשמית, “אנו בהחלט מתעניינים בהרחבת היצע מוצרינו כך שיכלול אפשרויות נוספות עבור צרכנים המבקשים פיצ’רים שונים”. בהתאם לדברים אלו, ניתן להניח כי אכן ישנה אמת בדיווח וכל שנותר לנו לעשות בנידון הוא להמתין בסבלנות להכרזת השניים, במקרה שאכן תתרחש עד לסוף החודש כפי שציין הדיווח.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים