מבצעי הקיץ של Gearbest יוצאים לדרך: הנחות וקופונים על מוצרי שיאומי ועוד

Xiaomi Mi 6 Xiaomi Mi 6

מבצעי הקיץ מגיעים ויחד עם ביטול מס הקניה על טלפונים שהגיע כחלק מתכנית “נטו משפחה” של שר האוצר משה כחלון, יורדים מחירי הטלפונים ביבוא אישי גם מסין. לכבוד הקיץ, משתף איתנו אתר Gearbest מספר קופונים למוצריה של שיאומי יחד עם מוצרים נוספים המגיעים בהנחות מבוססות קופונים ובמבצעים לזמן מוגבל.

לפניכם מגוון מוצרים שדגמנו מתוך מבצעי אתר Gearbest לקיץ ומבצעים המבוססים על שימוש בקופונים אותם יש להזין במעמד הרכישה (דרך עגלת הקניות). לאור בקשות גולשים שהגיעו לאחר פרסום פוסטים בנושא מבצעים קודמים – הוספנו בראש כל פירוט על מוצר את שמו ומחירו לשם דילוג מהיר למה שמעניין אתכם יותר.

חשוב לדעת: לפני שתבחרו אם להתחיל בתהליך ייבוא אישי או לא, נמליץ לעבור על מדריך רשות המסים לייבוא אישי של מוצרים לישראל ועל טבלת המיסוי לפי מוצר המתעדכנת מידי יום שלישי, כדי שתוכלו לחשב הערכות לעלויות המסים על מוצרים שתרצו להזמין לישראל.

גילוי נאות: הקישורים לעמוד המוצר המופיעים מטה צבועים בחשבון המשתמש שלנו בגאדג’טי. אם אינכם מעוניינים שנקבל עמלה על כל רכישה בפועל של מוצר, אתם יותר ממוזמנים לגשת לאתר GearBest ולחפש את המוצרים המצויינים מטה. העמלה המוזכרת מעלה לא מייקרת את המחיר הסופי עבורכם.

מוצרים עם קופוני הנחה

מוצרים הנמכרים בהנחות עם קופונים מוגבלים במלאי – במידה שמצאתם כי הקופון שהזנתם במעמד הרכישה ודרך עגלת הקניות אינו בתוקף – אנא דווחו לנו על מנת שנוכל לעדכן על כך בכתבה ו\או לנסות להשיג קופון חלופי.

Xiaomi Mi6 64GB ב-407 דולר

אחד המכשירים המדוברים ביותר המגיעים מסין הינו ה-Xiaomi Mi 6. הסמארטפון החדש של שיאומי נחשף באפריל האחרון יחד עם עיצוב המשלב בין זכוכית ומתכת, מסך Full HD בגודל 5.15 אינץ’, מערך צילום כפול בעל שני חיישני 12 מגה-פיקסל, מעבד בעל 8 ליבות המשולב בפלטפורמת ה-Snapdragon 835 מבית קוואלקום, זיכרון פעולה בנפח 6GB RAM, אחסון בנפח 64 גיגה-בייט וסוללת 3,350mAh.

את המכשיר ניתן למצוא למכירה באתר Gearbest במחיר של 430 דולר, אך יחד עם שימוש בקוד ה קופון mi6israel ניתן לרכישה במחיר של 407 דולר. בשקלול מע”מ (17%), הדרוש בתשלום ביבוא אישי של טלפונים לישראל, מחירו המוערך של ה-Xiaomi Mi6 יעמוד על כ-1,700 שקלים.

לרכישת המכשיר – לחצו כאן (הזינו קוד קופון: mi6israel)

Xiaomi Mi 6
Xiaomi Mi 6

Xiaomi Redmi 4A 32GB ב-90 דולר

מכשיר הסמארטפון Xiaomi Redmi 4A הינו דגם השוק הנמוך של היצרנית הסינית שיאומי אשר נחשף לראשונה ב-4 בנובמבר, 2016. המכשיר כולל מסך HD 720P בגודל 5 אינץ’ ומציע מעבד בעל 4 ליבות בתדר מירבי של 1.4GHz המשולב בפלטפורמת Snapdragon 425, זיכרון 2GB RAM, אחסון של 32 גיגה-בייט, מצלמת 13 מגה-פיקסל ראשית ומצלמת סלפי 5 מגה-פיקסל וסוללת 3120mAh.

את המכשיר ניתן למצוא באתר Gearbest במחיר של 100 דולר, אך בשימוש בקוד הקופון OMRHEE ניתן להשיגו במחיר של 90 דולר. בשקלול מע”מ (17%), מוערך מחירו המכשיר ביבוא אישי לישראל על כ-400 שקלים.

לרכישת המכשיר – לחצו כאן (הזינו קוד קופון: OMRHEE)

סמארטפון Xiaomi Redmi 4A (תמונה: יח"צ שיאומי)
סמארטפון Xiaomi Redmi 4A (תמונה: יח”צ שיאומי)

סוללה ניידת Xiaomi Powerbank 2 ב-25 דולר

הסוללה הניידת של שיאומי מציעה תמיכה בטעינה מהירה מסוג Quick Charge 3.0 (למכשירים תומכים) ומספקת קיבולת של 20,000mAh על הנייר וקרוב יותר ל-14,000mAh בפועל. אל הסוללה תוכלו לחבר עד שני מכשירים בו זמנית דרך חיבור USB סטנדרטי התומך ב-5.1V/3.6A. משקלה של הסוללה עומד על 338 גרם.

מחירה של הסוללה באתר Gearbest עומד על 29.28 דולר ובעזרת קוד הקופון EGIsrael ניתן לרכוש אותה במחיר של 24.99 דולר. ביבוא אישי מוערך מחיר הסוללה בכ-90 שקלים.

לרכישת הסוללה – לחצו כאן (הזינו קוד קופון: EGIsrael)

קופונים נוספים:

  • סמארטפון GeoTel במחיר 74.99 דולר – עם מסך 5.5 אינץ’ ב-720P, מעבד מרובע ליבות 1.25GHz (מדיה-טק MTK6737), זיכרון 3GB RAM, אחסון 16GB, מצלמה ראשית 8 מגה-פיקסל, סלפי 5 מגה-פיקסל, סוללה 3,200mAh ואנדרואיד 6.0. לרכישה – לחצו כאן (הזינו קוד קופון: HNote4G)
  • שואב אבק רובוטי ILife X5 במחיר 120 דולר. לרכישה – לחצו כאן (קוד קופון: LIFSRC או GBHSC6)
  • כבל נתונים לאייפון ב-0.01 דולר. לרכישה עבור לקוחות חדשים ודרך פייפאל בלבד – לחצו כאן (קוד קופון: 1MPWS)

לרשימת כלל המוצרים במכירת הקיץ של אתר Gearbest – לחצו כאן

*כל המחירים בכתבה נדגמו מאתר Gearbest ונכונים לתקופת המבצעים בלבד. המחירים בשקלים הינם הערכה בלבד ועל-פי שערי המרה בזמן הפרסום. אם מצאתם שגיאה, אנא דווחו לנו דרך עמוד יצירת הקשר באתר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים