הרשת החברתית הגדולה בעולם, פייסבוק, לא מפסיקה לצמוח וחוצה את רף 2 מיליארד המשתמשים הפעילים ברמה החודשית. על ההישג דיווח מייסד ומנכ”ל החברה, מארק צוקרברג, בפוסט שפירסם דרך חשבונו האישי בפייסבוק, שם ציין כי החברה אותה הוא מוביל חצתה את רף שני מיליארד המשתמשים רק היום.
פייסבוק התקרבה לרף 2 מיליארד המשתמשים עוד בסוף חודש אפריל, כאשר על פי פרסומי החברה בדוחותיה הכספיים האחרונים שנחשפו במאי 2017, עמד מספר המשתמשים הפעילים ברמה החודשית ברשת החברתית על 1.94 מיליארד. כדי לחגוג את המאורע, תחל פייסבוק להציג וידאו מותאם אישית בפיד החדשות של כלל המשתמשים וכן תשלח הודעת “תודה” לכל מי שיגיב לחבריו עם אייקון ה”לב” (Love), יאחל יום הולדת שמח או ייצור קבוצה חדשה.
הרשת החברתית חשפה כי מידי יום מעל 800 מיליון אנשים בממוצע משתמשים בכפתור הלייק (Like) בפייסבוק, כאשר מעל 175 מיליון אנשים עושים שימוש בכפתור ה”לב” (Love) בתגובות לפוסטים של חברים. כמו כן, מציינת החברה הישג נוסף ורושמת מעל מיליארד משתמשים בקבוצות בפייסבוק מידי חודש עם יותר מ-750 מיליון חברויות שנוצרות מידי יום.
הרשת החברתית המובילה של פייסבוק אינה היחידה שממשיכה לצבור משתמשים חדשים. במאי האחרון דיווחה החברה כי מעל 700 מיליון אנשים משתמשים ברשת החברתית אינסטגרם ברמה החודשית וכי שתי פלטפורמות הצ’אט שברשות החברה – וואטסאפ ומסנג’ר, צברו מעל 1.2 מיליארד משתמשים.
אם אין לכם עניין בלהמתין עד שתוכלו לראות את סרטון הוידאו האישי שלכם, תוכלו לגשת לעמוד הייעודי בו יוצג בפניכם הסרטון – לחצו כאן למעבר.
חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.
הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.