שמועה: סמסונג תביא את מערך הצילום הכפול לסדרת שוק הביניים Galaxy A

Galaxy Note 8 (הדלפה) Galaxy Note 8 (הדלפה)

בעוד פחות מחודשיים צפויה ענקית הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים הדרום קוריאנית, סמסונג, לחשוף באופן רשמי את ה-Galaxy Note 8. המכשיר צפוי להביא עימו, בפעם הראשונה עבור היצרנית, מערך צילום כפול הכולל שני חיישני צילום נפרדים. שמועה חדשה שצצה ברשת גורסת כי ענקית המובייל לא תשמור פיצ’ר זה אך ורק לסדרות הדגל שבייצורה.

על פי השמועה, שצצה בטוויטר ומגיעה מפיו של מדליף סיני בעל רקורד לא רב, מערך צילום כפול יגיע גם למכשיריה הבאים של סמסונג בסדרות שוק הביניים, הן Samsung Galaxy A ו-Galaxy C. מכשירי שוק הביניים הראשונים מבית סמסונג שצפויים לקבל את הפיצ’ר הם ה-Galaxy C10 ו-Galaxy C10 Plus, זאת כפי שנחשף במסגרת הדלפה שפורסמה על ידי מדליף המובייל Onleaks מוקדם יותר השנה.

Samsung Galaxy C10 (הדלפה)
Samsung Galaxy C10 (הדלפה)

בכל הנוגע לסדרת גלקסי A, ובהתחשב בעובדה שמוקדם יותר השנה נחשפו דגמי הסדרה לשנת 2017, ניתן להניח כי במקרה שהשמועה אכן תתברר כנכונה, כבר בסדרת Galaxy A 2018 תציע סמסונג את יכולותיו של מערך צילום כפול. בשלב הנוכחי לא חושפת השמועה אילו מן מכשירי הסדרה יציעו את הפיצ’ר. עם זאת, על פי דפוס הפעילות המוכר של היצרנית, דגם הבסיס בסדרה – Galaxy J3 2018, לא ישלב את מערך הצילום הכפול, בעוד Galaxy J5 2018 ו-Galaxy J7 2018 יביאו עימם את המערך הכפול.

בציוץ נפרד של המדליף מוסר זה כי סמסונג תדחה את הכרזת ה-Galaxy C10 מכיוון שזו נאלצת לווסת את כוח האדם מהעבודה על פרוייקט זה לעבודה על פרוייקט הפיתוח של ספינת הדגל Galaxy Note 8, הדורש תגבור במשאבי האנוש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים