הוכרז: Asus ZenFone 4 Max – עם מערך צילום כפול, מפרט צנוע וסוללת ענק

Zenfone 4 Max (תמונה באדיבות ASUS) Zenfone 4 Max (תמונה באדיבות ASUS)

מוקדם יותר השנה העידו דיווחים שונים כי הסמארטפון הראשון לסדרת מכשירי הפרימיום שתוביל את אסוס לשנה הקרובה, ZenFone 4, ייחשפו כבר במסגרת תערוכת Computex 2017 שהתרחשה בטיוואן ביוני האחרון. עם זאת, הדבר מעולם לא קרה ומייד לאחר מכן הצהיר מנכ”ל היצרנית הטיוואנית, ג’רי שן, כי אחד או יותר ממכשירי הסדרה יוכר בחודש יולי. כעת, עומדת היצרנית מאחורי דברי המנכ”ל ובדיוק כפי שהבטיח חושפת זו את הסמארטפון הראשון לסדרה: Asus ZenFone 4 Max.

ה-ZenFone 4 Max מציע למשתמשיו עיצוב פרימיום יוקרתי הכולל מבנה מתכת מלא המתעגל מחלקו האחורי אל מסגרתו, שם הוא מתמזג אל זכוכית 2.5D המגנה על חלקו הקדמי. בגב המתכת של המכשיר נמצא מערך צילום כפול בעל שני חיישני צילום – כל אחד ברזולוציית 13 מגה פיקסל יחד עם פלאש LED כפול. הראשון מביניהם כולל עדשה בעלת זווית צילום סטנדרטית בעוד הנותר מציע זווית צילום רחבה בעלת שדה ראייה של 120 מעלות.

על גבי מסגרת המכשיר ימוקמו הכפתורים הסטנדרטיים – 2 כפתורים לויסות הווליום וכפתור נוסף עבור כיבוי/נעילה, בעוד בחלקו העליון והתחתון של המכשיר נמצא שקע 3.5 מ”מ לחיבור אוזניות, רמקול ראשי ומחבר MicroUSB עבור טעינה והעברת נתונים.

בחלקו הקדמי של הזנפון 4 מקס ימוקם מסך IPS LCD בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית Full HD 1080P, כאשר תחתיו ממוקם קורא ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש. מילימטרים בודדים מעל למסך נמצא מצלמת סלפי קדמית ברזולוציית 8 מגה פיקסל עם זווית צילום רחבה של 140 מעלות כמו גם פלאש LED צמוד.

Zenfone 4 Max (תמונה באדיבות ASUS)
Zenfone 4 Max (תמונה באדיבות ASUS)

הפיצ’ר הבולט ביותר במכשיר, מלבד מערך הצילום הכפול שלו, הוא סוללתו. הסוללה מגיעה בקיבולת מרשימה ביותר בסך 5,000mAh, כאשר אסוס מציינת שזו תספיק עד ל-46 ימי המתנה. אף על פי שטעינת הסוללה מ-0 ל-100 אחוזים תארוך כ-4 שעות, מדגישה החברה ש-15 דקות טעינה יספקו ל-3 שעות שימוש. באמצעות הסוללה ניתן להטעין גם סמארטפונים אחרים.

על יכולות העיבוד של ה-ZenFone 4 Max, בניגוד לציפיות והערכות ראשוניות, אחראיות אחת ממערכות השבבים Snapdragon 425 או Snapdragon 430 הפונות לשוק הנמוך וכוללות 4 או 8 ליבות Cortex-A53, בתדר ליבה מירבי של 1.4 או 1.3 גיגה-הרץ, בהתאמה. לצד אלו נמצא 2, 3 או 4 גיגה-בייט זיכרון RAM כמו גם 16, 32 או 64 גיגה-בייט אחסון פנימי הניתן להרחבה. את המכשיר מתמחרת היצרנית ב-13,900 רובל, הם שווי ערך לכ-835 שקלים על פי שער ההמרה הנוכחי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים