הפרסומות מגיעות לפייסבוק מסנג’ר

הדגמת פרסומות בפייסבוק מסנג'ר תמונות: Facebook

בהודעה ששיחררה אמש (ג’, 11.7) פייסבוק, הכריזה הרשת החברתית הגדולה בעולם כי תרחיב את הבטא להצגת פרסומות באפליקציית הצ’אט מסנג’ר (Messenger), כך שכל בעל עסק יוכל ליצור מודעות להצגה באפליקציה. ההכרזה מגיעה לאחר בדיקה ממושכת שערכה החברה לאפשרות באוסטרליה ובתאילנד.

את הפרסומות יוכלו בעלי עסקים לכוון אל עבר 1.2 מיליארד אנשים המשתמשים באופן פעיל באפליקציה, אך הפרסומות לא יפלשו לתוך השיחות בין המשתמשים. הצגתן, כפי שמסבירה פייסבוק, תהיה בעמוד השיחות הראשי בלבד, בין חלונות השיחה השונים הזמינים למשתמשים. לחיצה על פרסומת שתוצג במסנג’ר תעביר את המשתמשים לעמוד נחיתה או אתר חיצוני, אך תשאיר אותם בדפדפן בתוך אפליקציית מסנג’ר, על מנת שיוכלו לחזור אל זו במהירות.

בדומה לפרסומות אחרות המוצגות בפייסבוק, גם בפרסומות במסנג’ר ניתן להגדיר קהלי יעד ספציפיים שיצפו במודעות על פי מיקום, גיל, מין ועוד, זאת לצד הגדרת תקציב יומי או תקציב לקמפיין הפרסום כולו.

הרחבת השימוש בכלי הפרסום החדש באפליקציית מסנג’ר לכלל המשתמשים בעולם מגיעה לאחר מספר הצהרות של מנכ”ל ומייסד פייסבוק, מארק צוקרברג, על כך שהחברה הגיעה לקצה גבול היכולת של הצגת פרסומות ברשת החברתית. בעוד מספר המשתמשים בפייסבוק ממשיך לגדול, וחצה לאחרונה את רף 2 מיליארד המשתמשים, בפייסבוק ככל הנראה מחפשים להרחיב את ההכנסות על ידי שילוב פרסומות בדרכים חדשות. אינסטגרם מציגה פרסומות למשתמשים מזה זמן מה, וכעת הגיע גם תורה של מסנג’ר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים