סרטון וידאו מציג את המסך המשני ב-Meizu Pro 7 עם ממשק בעברית

Meizu Pro 7 (מקור: TENAA) Meizu Pro 7 (מקור: TENAA)

אנו במרחק ימים בודדים ממועד ההכרזה הצפוי עבור מכשיר הדגל החדש של חברת מייזו, ה-Pro 7, אך אין הדבר מונע מהדלפות נוספות הנוגעות לסמארטפון לעשות דרכן אלינו. בסרטון וידאו קצר שהגיע אל הרשת ניתן לראות את המסך המשני בגב ה-Meizu Pro 7, כאשר זה מופיע עם ממשק בשפה העברית.

קטע הוידאו הקצר מגיע מאתר קטן שאינו מוכר, אך עושה רושם כאותנטי. הוידאו חושף את יכולותיו של המסך המשני בסמארטפון החדש, כאשר הדלקתו מתבצעת על ידי נגיעה כפולה והוא מאפשר מעבר בין וידג’טים שונים בגרירת אצבע, בהם אנו רואים שעון, מזג אוויר ומד לספירת צעדים. לא ברור האם מקורו של הוידאו בישראל או שמא רק מוצג בו הממשק בעברית שיגיע עם המכשיר. פרט לפעולתו של המסך המשני, ניתן לראות בבירור גם את מערך הצילום החדש שיגיע עם המייזו פרו 7, ולצידו פלאש LED.

[su_video url=”http://androidtreasure.com/wp-content/uploads/2017/07/Meizu-Pro-7-second-display-test.mp4″ width=”480″ height=”480″]AAA[/su_video]

את ה-Pro 7 תחשוף מייזו באירוע אותו תערוך ביום רביעי הקרוב, ה-26 ביולי, ועל פי הדלפות שונות הנוגעות למכשיר, צפוי זה להגיע עם מסך 5.2 אינץ’ ברזולוציית Full HD ומערכת השבבים Helio X30 המשלבת מעבד בעל 10 ליבות המיוצר בתהליך בגודל 10 ננו-מטר לצד זיכרון של 6 או 8 גיגה-בייט ואחסון על סך 64 או 128 גיגה-בייט. מערך הצילום הכפול בגב המכשיר צפוי לשלב זוג חיישני 12 מגה-פיקסל מדגם IMX386 של סוני.

דגם נוסף של המכשיר, Meizu Pro 7 Plus, עשוי להיחשף באירוע זה, אך ייתכן כי מייזו תבחר לחשוף את הסמארטפון רק בהמשך השנה. דגם הפלוס של ה-Pro 7 צפוי לשלב את מערכת השבבים Samsung Exynos 8895 לצד 4,6 או 8 גיגה-בייט של זיכרון RAM, אחסון על סך 64 או 128 גיגה-בייט ומסך 5.7 אינץ’ בעל רזולוציית Quad HD.

לקראת מועד ההכרזה מאוחר יותר השבוע, חלף ה-Meizu Pro 7 במשרדי משרד התקשורת הסיני, TENAA, שם מופיעות תמונות של המכשיר (מוצגות בראש הכתבה) המעידות זו פעם נוספת על עיצובו.

בהתאם להדלפות: מחירו של דגם ה-Meizu Pro 7 צפוי לעמוד על 2,799 יואן (כ-1,500 שקלים) עבור דגם הכולל 6GB RAM ו-64GB אחסון, כאשר דגם הכולל 8GB RAM ואחסון בנפח 128GB עשוי שיגיע במחיר 3,299 יואן. דגם הפלוס של המכשיר יזכה לתמחור גבוה יותר שיחל ב-3,299 יואן עבור דגם הכולל 4GB RAM ואחסון בנפח 64GB, ויגיע עד 3,799 יואן (כ-2,000 שקלים) עבור 8GB RAM ו-128GB אחסון.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים