הודלף: כך עשוי להיראות מכשיר השוק הנמוך Nokia 2

Nokia 2 (הדלפה) Nokia 2 (הדלפה)

אנו אמנם מצפים בקוצר רוח להכרזתו הקרבה של מכשיר הדגל האמיתי לבית מותג נוקיה, Nokia 8, שילווה את סדרת מכשיריה לשנה הקרובה, אך על פי דיווחים קודמים וכן עדויות חדשות, למותג הסלולר הוותיק תוכניות נוספות להעשרת סדרת מכשירי השוק הנמוך בייצורה, בדמות מכשיר חדש שיקבל את השם Nokia 2. לאחר שניצני מידע בעניין המכשיר מצאו דרכם אל הרשת מוקדם יותר השנה, הדלפה חדשה מתיימרת לחשוף את עיצוב מכשיר השוק הנמוך הבא של נוקיה.

על פי התמונה המודלפת שמוצגת בראש הכתבה, יגיע ה-Nokia 2, שעל ייצורו אמונה חברת HMD Global, עם קווי עיצוב מעט שונים מאחיו הגדולים לסדרה. מסך המכשיר נראה מעט יותר קטן משל הנוקיה 3 – כך שזה עשוי להגיע מתחת לקו ה-5 אינץ’. נוסף על כך, עושה רושם כי נוקיה תוותר על כפתורי הניווט הקפסטיביים ובמקומם תשלב כפתורי ניווט כחלק ממסך המכשיר, מה שיקטין עוד יותר את גודל המסך הזמין לשימוש יום יומי.

חרף השימוש במסך הקטן ושילובם של כפתורים וירטואליים, שולי המכשיר לא הפכו קטנים יותר אלא נראים עבים במיוחד, בעודם לא מנוצלים עבור שום רכיב שנראה לעין מתחת למסך. מעליו, עם זאת, נמצא שול מעט יותר צנוע בו ישולבו מצלמת הסלפי הקדמית, אפרכסת השיחות וכן החיישנים השונים.

מפרטו הטכני של הנוקיה 2 אינו ברור בשלב הנוכחי, אך על פי דיווח קודם בנושא יגיע המכשיר עם מערכת השבבים Snapdragon 212, הכוללת 4 ליבות Cortex-A7 בתדר ליבה מקסימלי של 1.3GHz בשילוב המאיץ הגרפי Adreno 304. מועד הכרזת ה-Nokia 2 אינו ברור בשלב זה, אך ייתכן כי זה יוצג בקרוב לצד ההכרזה הצפויה על ה-Nokia 8.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים