זיהוי הפנים ב-iPhone 8 יעבוד כשהמכשיר מונח על השולחן

אייפון 8 (אילוסטרציה) אייפון 8 (אילוסטרציה). מקור תמונה: Martin Hajek, טוויטר: deplaatjesmaker@

בזמן שרבים מן הדיווחים בשנה האחרונה העידו על כך שמכשיר הפרימיום iPhone 8 (או אייפון X) מבית ייצורה של אפל ישלב מתחת לפאנל התצוגה קורא טביעות אצבע, הידיעות האחרונות המתפרסמות ברשת כמו גם הערכותיו המעודכנות של אנליסט המובייל הבכיר מינג-צ’י קאו מעידים כולם כי זהו לא המצב. על פי אלו, אפל לא הצליחה לבצע את הטמעת הקורא הביומטרי כראוי ותסתמך על יכולות זיהוי פנים ביומטריות שעשויות להיקרא בשם Face ID.

כעת, עדויות חדשות המגיעות מקוד הרמקול החכם בייצור החברה, ה-Apple HomePod, מתיימרות לחשוף פרטים נוספים בדבר יכולות זיהוי הפנים באייפון 8. קטעי קוד חדשים המפורסמים במהלך היממה האחרונה מספקים עדות לכך שפיצ’ר זיהוי הפנים הביומטרי, Face ID, יעבוד גם כאשר ה-iPhone 8 יונח על גבי שולחן.

העדויות החדשות מצטרפות לשורת עדויות קודמות ששפכו אור בדבר יכולותיו השונות של ה-iPhone X/8 בשתי הזדמנויות שונות בשבועות האחרונים. לפי אלו, אין כל עדות לקורא טביעות אצבע מסוג Touch ID במכשיר, דבר שמחזק את ההערכות בדבר הסתמכותה של אפל על סורק פנים בלבד. סורק הפנים הביומטרי באייפון 8 צפוי להיות מבוסס על חיישן תלת מימד (3D) שיגיע בייצור חברת LG Innotek.

הידיעה בדבר התמיכה בפיצ’ר זיהוי הפנים של האייפון 8 גם במצב בו המכשיר מונח על גבי השולחן אינה מתפרסמת עתה בפעם הראשונה. דיווח של מגזין בלומברג שפורסם בתחילת חודש יולי האחרון הציג תמונה זהה. המגזין אף ציין כי הזיהוי הביומטרי החדש יהיה מהיר ביותר וזמן פתיחת הנעילה שלו יעמוד על כמה מאות מילי-שניה – זאת גם כאשר האייפון 8 יונח על גבי שולחן או כל משטח אחר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים