דיווח: מערכת ההפעלה Android 8.0 תחל להגיע למשתמשים ב-21 באוגוסט

לוגו אנדרואיד O

לאחר שהציגה את Android O במהלך חודש מרץ השנה, ומאז הספיקה לשחרר עבורה מספר גרסאות בטא למפתחים, תחל גוגל בהפצת מערכת ההפעלה החדשה והמתקדמת ביותר בייצורה למובייל כבר ב-21 באוגוסט, יום שני הבא. כך מוסרים מדליף המובייל המוכר אוון בלאס ועורך אתר Android Police, דיוויד רודוק, במסגרת שני דיווחים נפרדים המתפרסמים לראשונה דרך חשבונות הטוויטר הרשמיים שלהם.

הצצה לאחור

על פי השניים, העדכון למערכת ההפעלה אנדרואיד 8.0 (או אנדרואיד O) יחל להגיע למשתמשים הראשונים כבר ב-21 באוגוסט. הראשונים שיקבלו את העדכון למערכת ההפעלה החדשה, כך ניתן להעריך, יהיו צמד מכשירי הדגל האחרונים בייצור גוגל, ה-Google Pixel ו-Pixel XL, שהוכרזו בחודש אוקטובר של השנה שעברה. אחריהם אנו צפויים לראות את ה-Nexus 5X ו-Nexus 6P מקבלים את העדכון המשמעותי. בשלב זה, ראוי לציין, גוגל טרם שיחררה הודעה רשמית בנושא המאשרת את הדברים, אך אמינות מקור המידע גבוהה ביותר.

עבור מכשירי אנדרואיד שאינם בייצורה של גוגל התמונה שונה משמעותית. במקרים אלו תלויים העדכונים ביצרניות הסמארטפונים עצמן, שכן על אלו לקבל מגוגל את גרסת אנדרואיד 8.0 ולבצע על גביה את ההתאמות הנדרשות עבור ממשק המשתמש העצמאי שלהן. בהתאם לכך ולפי אופי הפעילות המוכר של מגוון יצרניות הסמארטפונים, ניתן להעריך כי עד אשר יחלו משתמשים שמכשיריהם לא יוצרו על ידי גוגל, יחלוף עוד זמן רב.

במידה שתחל גוגל בהפצת Android O ב-21 באוגוסט, ייתכן כי נראה מספר מכשירים חדשים שיוכרזו כאשר זו מגיעה עימם באופן מובנה. סמסונג מתכוננת להכרזה על מכשיר ה-Galaxy Note 8 ב-23 באוגוסט ואילו LG תציג את דגם ה-V30 ב-31 באוגוסט. בשלב זה, שתי החברות טרם חשפו האם תגיע מערכת ההפעלה יחד עם מכשירים אלו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים