דיווח: גב הזכוכית בסדרת iPhone 7S יגרום למכשיריה להיות עבים יותר מקודמם

אייפון 7 (צילום: גאדג'טי) אייפון 7 (צילום: גאדג’טי)

בעוד כחודש צפויה ענקית הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים האמריקאית, אפל, לחשוף בפעם הראשונה את דור מכשירי האייפון הבא בייצורה, שילווה אותה לשנים 2017-18. דור זה צפוי להכיל 3 דגמים המופרדים ביניהם לסדרות iPhone 8/X שתהווה סדרת הפרימיום היוקרתית וכן לסדרת Apple iPhone 7S שתהווה כשדרוג צנוע בהשוואה לדגמי סדרת אייפון 7.

לאחר שאייפון 8 כבר חוגג בדיווחים ברשת חודשים ארוכים, מפנה זה את הבמה לטובתה של סדרת אייפון 7S. מוקדם יותר החודש הודלפו תמונות ראשונות של דגמי אייפון 7S המציגות את עיצובם וכעת מגיע דיווח חדש שמתיימר לחשוף פרטים נוספים אודות השניים. לפי המידע החדש, ה-iPhone 7S יציע למשתמשיו מימדים הגדולים מאלו של קודמו, אייפון 7. כך, יעמדו מימדי האייפון 7S על 138.44 מ”מ אורך, 67.27 מ”מ רוחב ועובי של 7.21 מ”מ, זאת בהשוואה ל-138.31 מ”מ אורך, 67.14 מ”מ רוחב ועובי של 7.1 מ”מ בקודמו.

הסיבה לגידול בעובי המכשיר, כך נמסר, היא שילובו של עיצוב הזכוכית החדש והיפרדותה של אפל ממבנה האלומיניום המלא שהגיע עם מכשיריה ב-3 הדורות האחרונים. בכל הנוגע לבליטת המצלמה מחוץ לגב המכשיר, מעיד הדיווח על כך שזו תהא פחות בולטת מדור המכשירים הקודם ועובי האייפון 7S בנקודת הבליטה יעמוד על 7.92 מ”מ בניגוד ל-8.18 מ”מ בקודמו. אף שבדיווח מודגשים השינויים במימדי אייפון 7S, ניתן להעריך כי מימדי ה-iPhone 7S Plus ישתנו גם הם בהתאם ויהיו גבוהים מקודמו.

מימדיו המודלפים של iPhone 7S
מימדיו המודלפים של iPhone 7S

על סדרת iPhone 7S ומכשיר הפרימיום iPhone 8/X צפויה אפל להכריז במהלך חודש ספטמבר הקרוב. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים