גוגל תקיים אירוע הכרזה ב-21 באוגוסט, תשיק את Android Oreo

לוגו אנדרואיד O

בשבוע שעבר נחשף כי גוגל תחל להפיץ את מערכת ההפעלה החדשה והמתקדמת ביותר מבית ייצורה למוצרי המובייל השונים, היא כמובן גרסאת אנדרואיד 8.0 (אנדרואיד O) בתאריך ה-21 באוגוסט. כעת, משחררת גוגל הודעה רשמית בנושא לצד עליותו של דף חדש לאתר האינטרנט של אנדרואיד ומודיעה על קיומו של אירוע הכרזה שיתרחש ביום שני ה-21 באוגוסט, במרכזו “תנחת” מערכת ההפעלה Android O באופן רשמי.

את האירוע עורכת גוגל בצמוד לליקוי חמה שיתקיים באותו יום בשעות הצהריים. באתר של גוגל מציעה החברה אלטרנטיבה לצפייה בליקוי החמה עם אירוע שתערוך בשידור חי בניו-יורק ב-21 באוגוסט החל מהשעה 14:40 לפי השעון המקומי באיזור האירוע.

משמעות נחיתתה הרשמית של מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.0 אינה בהכרח מציינת כי זו תושק ביום ההכרזה, אם כי על פי הערכות כאלו ואחרות, גרסת אנדרואיד החדשה תחל להגיע למשתמשים כבר ביום ההכרזה. ראוי להדגיש כי המשתמשים התומכים שיקבלו את מערכת ההפעלה ראשונים ככל הנראה יהיו בעליהם המאושרים של ה-Google Pixel/Pixel XL ואחריהם דגמי ה-Nexus 6P ו-Nexus 5X.

כאמור, אין זו הפעם הראשונה בה אנו שומעים כי אנדרואיד 8.0 אוראו (או: Android 8.0 Oreo) תגיע למשתמשים בתאריך המצויין מעלה. מדליף המובייל אוון בלאס ועורך אתר Android Police, דיוויד רודוק, ציינו שניהם בשבוע שעבר כי מערכת ההפעלה תחל השקתה ב-21 באוגוסט.

לצד הדברים הללו, מוסרים דיווחים ברשת כי שמה המלא של מערכת ההפעלה החדשה מבית גוגל יהיה Android Oreo (אנדרואיד אוראו). זאת, כמובן, על שמם של עוגיות הסנדוויץ’ הפופולריות שנמכרות ברחבי העולם כבר למשך למעלה ממאה שנים, מאז הושקו לראשונה ב-1912.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים