הוכרזה: סדרת Asus ZenFone 4 הופכת לרשמית עם 6 דגמים שונים

Asus ZenFone 4 Asus ZenFone 4

במהלך החודשים האחרונים זכינו לשמוע מספר רב של פעמים אודות תוכניותיה של אחת מיצרניות המחשוב הבולטות והפופולריות ביותר בעולם, אסוס (ASUS), על חשיפתה של סדרת מכשירי הדגל הבאה בייצורה שתלווה אותה לשנים 2017-18. כעת, כפי שהבטיחה ולאחר שזו הודיעה על קיום אירוע ההכרזה מוקדם יותר החודש, חושפת אסוס את סדרת הדגל Asus ZenFone 4 הכוללת לא פחות מ-6 דגמים שונים: ZenFone 4, ZenFone 4 Pro, ZenFone 4 Max, ZenFone 4 Max Pro, ZenFone 4 Selfie ו-ZenFone 4 Selfie Pro.

Asus ZenFone 4 ו-ZenFone 4 Pro

צמד הסמארטפונים הראשונים לסדרת הסמארטפונים החדשה מבית אסוס הם הזנפון 4 וזנפון 4 פרו. צמד הסמארטפונים הללו מהווים לגולת הכותרת בסדרה ופונים לשוק הסמארטפונים הבינוני-גבוה וכן לשוק הפרימיום הגבוה. עיצוב השניים דומה למדי ומשלב שתי יריעות זכוכית העוטפות את חלקם הקדמי והאחורי, לצד מסגרת מתכת שתספק מראה יוקרתי. ראוי לציין כי מראה הגב מעט שונה בין שני הדגמים, אך לא מדובר בהבדל מהותי ביותר.

הדגם הראשון מבין השניים, ZenFone 4 משלב צג LCD בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית Full HD, מערכת שבבים מדגם Snapdragon 630 או Snapdragon 660, זאת בשילוב זיכרון RAM בסך 4 או 6 גיגה-בייט, רכיב אחסון פנימי על סך 64 גיגה-בייט, צמד רמקולים סטריאופוניים, קורא טביעות אצבע המוטמע בכפתור הבית וכן סוללה בקיבולת 3,300mAh.

בגבו, שמגיע עטוף ביריעת זכוכית המתחברת אל מסגרת אלומיניום יוקרתית, יציע הזנפון 4 מערך צילום כפול הכולל שני חיישנים: האחד ברזולוציית 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.8, מנגנון זיהוי פאזה עבור פוקוס אוטומטי (PDAF), בעוד הנותר יגיע ברזולוציית 8 מגה פיקסל עם זווית צילום רחבה. מצלמת הסלפי הקדמית מגיעה ברזולוציית 8 מגה פיקסל.

דגם ה-ZenFone 4 Pro, מנגד, משלב צג AMOLED, אם כי זה מגיע בגודל וברזולוצייה זהים – 5.5 אינץ’ ו-Full HD, כאשר מתחת למכסה המנוע מציע המכשיר את יכולותיה של מערכת השבבים Snapdragon 835 יחד עם 6GB RAM ואחסון פנימי של 64 או 128 גיגה-בייט. נוסף על כך, יציע המכשיר סוללת 3,600mAh, צמד רמקולים סטריאופוניים, מצלמת סלפי ברזולוציית 8 מגה פיקסל, מחבר טעינה/העברת נתונים מסוג USB Type-C וקורא טביעות אצבע המוטמע לצד שני כפתורי ניווט קפסטיביים.

גם דגם הזנפון 4 פרו לא מוותר על מערך צילום כפול בחלקו האחורי וכולל שני חיישנים. הראשון מביניהם מגיע ברזולוציית 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.7,  מייצב תמונה אופטי (OIS) ומנגנון זיהוי פאזה לפוקוס אוטומטי (PDAF). החיישן הנותר מציע רזולוציית צילום של 16 מגה פיקסל ומאפשר לבצע זום אופטי של עד פי 2 ללא פגיעה מהותית באיכות.

Asus ZenFone 4 Selfie ו-ZenFone 4 Selfie Pro

שני דגמים נוספים בסדרת זנפון 4 פונים לקהל הלקוחות החובבים צילום תמונות סלפי, והם הזנפון 4 סלפי וזנפון 4 סלפי פרו. ראשית, כוללים השניים מבנה מתכת מלא המתעגל מגבם אל זכוכית 2.5D העוטפת את חלקם הקדמי, שם נמצא עבור שני הדגמים מסך בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית Full HD 1080p. כראוי לסמארטפון ממוקד צילום סלפי, כולל ה-ZenFone 4 Selife מערך צילום קדמי מתקדם המשלב בין שני חיישני צילום: הראשון ברזולוציית 20 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0 והשני הינו חיישן בעל זווית צילום רחבה ברזולוציית 8 מגה פיקסל בלבד. שני החיישנים מגובים בפלאש LED קדמי.

Asus ZenFone 4 Selfie
Asus ZenFone 4 Selfie

 

שאר המפרט של הזנפון 4 סלפי כולל מערכת על שבב מדגם Snapdragon 430, זיכרון RAM בסך 4GB, רכיב אחסון פנימי בקיבולת 64 גיגה-בייט עם אפשרות להרחבה, קורא ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע, סוללה בקיבולת 3,000mAh שתטען דרך מחבר מסוג MicroUSB ומצלמה אחורית ברזולוציית 16 מגה פיקסל עם פלאש LED כפול בשתי טמפרטורות צבע.

ה-ZenFone Selfie 4 Pro, מצידו, לוקח את יכולות צילום תמונות הסלפי צעד נוסף קדימה, כאשר כאן, נוסף על החיישן המשני ברזולוציית 8 מגה פיקסל, נמצא חיישן ראשי אותו ממתגת היצרנית כחיישן 24 פיקסל המבצע שימוש בטכנולוגיית DuoPixel. ראוי להדגיש כי למעשה מדובר בחיישן ברזולוציית 12 מגה פיקסל, אלא ששימוש בטכנולוגיית DuoPixel מאפשר ליצרנית להתייחס לזה באופן המצויין מעלה.

Asus ZenFone 4 Selfie Pro
Asus ZenFone 4 Selfie Pro

נוסף על כך, מציע המכשיר מתחת למכסה המנוע מערכת שבבים עוצמתית יותר מדגם Snapdragon 625, ולצידה משלבת אסוס 3 או 4 גיגה-בייט של זיכרון RAM, מצלמת 16 מגה פיקסל אחורית עם יכולות צילום וידאו ב-4K, רכיב אחסון פנימי בסך 64 גיגה-בייט עם אפשרות להרחבה, סוללת 3,000mAh הנטענת דרך שקע MicroUSB וקורא טביעות אצבע המוטמע בכפתור הבית.

Asus ZenFone 4 Max ו-ZenFone 4 Max Pro

את הדגמים הבאים זכינו להכיר (לפחות באופן חלקי) כבר בחודש יולי האחרון, אז הכריזה אסוס על דגם ה-ZenFone 4 Max. כזכור, כולל המכשיר עיצוב מתכת המתמזג גם במקרה זה מגב המכשיר אל יריעת זכוכית מעוגלת המשולבת בחלקו הקדמי. בגב המכשיר נמצא מערך צילום כפול בעל שני חיישני 13 מגה פיקסל עם פלאש LED כפול ואפשרות צילום בזווית רחבה או בזווית סטנדרטית (בהתאם לחיישן בו מבוצע שימוש).

Asus ZenFone 4 Max Pro
Asus ZenFone 4 Max Pro

עוד כולל הזנפון 4 מקס את מערכת השבבים Snapdragon 425/430, כאשר אלו מצויידות יחד עם 2, 3 או 4 גיגה-בייט של זיכרון RAM, סוללת ענק בקיבולת 5,000mAh וכן 16, 32 או 64 גיגה-בייט של זיכרון אחסון פנימי. מצלמת הסלפי הקדמית במכשיר מגיעה ברזולוציית 8 מגה פיקסל ואף כוללת פלאש LED ייעודי.

אחרון חביב הוא דגם ה-Asus ZenFone 4 Max Pro, שלמעשה זהה בכלל המובנים לאחיו הקטן, הזנפון 4 מקס, מלבד מספר שינויים קטנטנים. ראשית, כולל המכשיר מצלמת 16 מגה פיקסל אחורית לצד חיישן נוסף ברזולוציית 13 מגה פיקסל, כאשר גם בחלקו הקדמי משולב חיישן ברזולוציית 16 מגה פיקסל עבור מצלמת הסלפי. בכל הנוגע למערך הזיכרון של המכשיר, מציע זה וריאציות של 2 או 3 גיגה-בייט RAM בלבד וכן 32GB אחסון פנימי (ניתן להרחבה).

בשלב זה אסוס טרם הפיצה את מחירי הסמארטפונים וכן את פרטי זמינותם. 

Zenfone 4 Max (תמונה באדיבות ASUS)
Zenfone 4 Max (תמונה באדיבות ASUS)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים