הוכרז: Meizu M6 Note – עם עיצוב מתכת ומערך צילום כפול

Meizu M6 Note Meizu M6 Note

לאחר חרושת שמועות קצרצרה ובהמשך להודעתה הרשמית בנושא שפורסמה מוקדם יותר החודש, הכריזה יצרנית הסמארטפונים הסינית, מייזו, על הדור הבא למכשירי הפרימיום בשוק הביניים מבית ייצורה, זהו ה-Meizu M6 Note. המכשיר החדש אמנם מגיע בצל הכרזה מתוקשרת של מכשיר ה-Galaxy Note 8 מבית סמסונג, אך למרות זאת מביא עימו ה-M6 Note בשורה מהותית לקהל לקוחות החברה, כאשר זו הפעם הראשונה בתולדות היצרנית הסינית בה היא משלבת בסמארטפון שלה מערכת שבבים מבית קוואלקום.

מערכת השבבים בייצור קוואלקום שתשולב ב-Meizu M6 Note היא אחת מן הפופולריות ביותר בשוק הביניים, ה-Snapdragon 625, שכוללת 8 ליבות Cortex-A53 בתדר ליבה מקסימלי על סך 2.0GHz בשילוב המאיץ הגרפי Adreno 506. מלבד זאת, משולב שבב העיבוד הנ”ל עם מערך זיכרון ב-3 וריאציות שונות המשלבות: 3GB של זיכרון RAM ו-16 גיגה-בייט אחסון פנימי, 3GB RAM ואחסון פנימי של 32 גיגה-בייט וגרסה נוספת המציעה 4GB RAM ו-64GB זיכרון אחסון פנימי.

 

בכל הנוגע לקווי העיצוב שלו, מגיע ה-Meizu M6 Note עם עיצוב המוכר מדורות הסדרה הקודמים, בעודו משלב מבנה אלומיניום מלא המציע צמד פסי אנטנה בגבו ומתעגל אל מסגרתו, שם הוא נפגש עם יריעת הזכוכית שתגן על מסך ה-5.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD שממוקם בחלקו הקדמי. על גבי מסגרת המכשיר נמצא כפתור נעילה/כיבוי ו-2 כפתורים לוויסות הווליום וכן את מגירת כרטיס הסים והרחבת הזיכרון.

הבדל מהותי בין המכשיר הנוכחי לקודמו בסדרה בולט לעין כבר ממבט ראשון, וזהו כמובן מערך צילום כפול המוטמע בגבו. מערך זה משלב בין שני חיישני צילום נפרדים ברזולוציית 12 ו-5 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם f/1.9 עבור הראשון מביניהם. אלו מצוותים אל 4 נורות פלאש LED ומציעים מגוון אפקטים, ביניהם אפקט בוקה (Bokeh) המוכר ממכשירים רבים בעלי 2 מצלמות בגבם.

מעל למסך ה-5.5 אינץ’ שבחלקו הקדמי של המכשיר נמצא מצלמת סלפי ברזולוציית 16 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0. מתחת למסך נמצא כפתור בית קפסטיבי המשלב קורא ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש. על המפרט ינצחו יחדיו מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.1 (בשילוב ממשק המשתמש Flyme OS 6.0) וסוללה בלתי ניתנת לשליפה בקיבולת 4,000mAh.

את ה-Meizu M6 Note תציע היצרנית לרכישה עבור מחיר התחלתי של 1,099 יואן סיני (כ-600 שקלים לפני מיסים) לדגם הבסיס הכולל 3GB RAM ו-16GB אחסון, בעוד עבור דגמים המציעים 3GB RAM+32GB ו-4GB RAM+64GB יאלצו המשתמשים בסין להפרד מ-1,299 ו-1,699 יואן סיני (כ-710 ו-930 שקלים, בהתאמה – גם כאן, לפני מיסים). המחירים הומרו מיואן לפי שער ההמרה הנכון למועד פרסום הכתבה.

ה-M6 Note צפוי לעשות דרכו ארצה על ידי היבואנית הרשמית באג מולטיסיסטם במועד שאינו ידוע בשלב זה. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים