-פרסומת-

הצצה ראשונה: Samsung Galaxy Note 8

| יום רביעי, 23 באוגוסט 2017, 23:39 | גאדג'טי מסקר, סלולר

מוקדם יותר היום (ד’, 23.8) הכריזה סמסונג על מכשיר הדגל החדש שלה – Galaxy Note 8. הסמארטפון יעשה דרכו לישראל כבר בעוד חודש, ב-25 בספטמבר, ובינתיים הציגה סמסונג את המכשיר לעיתונאים מיד בתום אירוע ההכרזה בניו-יורק, אותו גם אנחנו זכינו לראות.

מלבד הצבעים המגוונים של המכשיר, לא ניתן להבחין בהפתעות גדולות בצד העיצוב. ה-Note 7 בשנה שעברה אמנם עדיין לא זכה למסך ה-Infinity Display בעל יחס המסך-גוף הגבוה, אך את זה כבר זכינו לראות עם דגמי ה-Galaxy S8 מוקדם יותר השנה. ה-Note 8 הוא מכשיר גדול, אבל זה לא מפתיע במיוחד לאור ההיסטוריה של הסדרה בעלת המסכים הגדולים, ועם היותו גדול, הוא אינו גדול מידי, זאת הודות לצמצום שולי המסך שמאפשר להגדיל את התצוגה תוך שמירה על מידות מצומצמות ככל הניתן.

בדומה לסדרת הגלקסי S8, גם מכשיר זה חלקלק בשל השימוש בזכוכית בגב ובקדמת המכשיר, כאשר שולי ה-Edge אותם מצרפת סמסונג ל-Note 8 הופכים אותו למעט קשה יותר לאחיזה ולהרמה מהשולחן. אי נוחות נוספת מגיעה בדמות שילוב חיישן טביעות האצבע בחלקו העליון של גב המכשיר, לצד המצלמות – אולי זה רמז של סמסונג אלינו שהגיע הזמן להפסיק להשתמש באמצעי אבטחה ביומטרי זה לטובת סורק הקשתית שמגיע עם המכשיר.

Samsung Galaxy Note 8 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)

Samsung Galaxy Note 8 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

מערך הצילום הכפול הוא אחד מהחלקים המרשימים יותר ב-Note 8. לא מדובר ברכיב שאנו רואים זו הפעם הראשונה, שכן יצרניות רבות כבר שילבו זוג מצלמות שעובדות בצוותא בגב המכשיר, אך בסמסונג החכימו לעשות ושילבו מספר פונקציות נוחות למדי לשימוש שיעזרו לנצל היטב את מערך הצילום הכפול.

הבולטת מבין התכונות החדשות הינה האפשרות לבצע זום מיידי על אובייקטים – ניתן לצלם תמונות בזווית רחבה דרך חיישן אחד או בזווית רגילה דרך חיישן שני והמעבר בין המצבים מתבצע בנגיעה קלה בנקודה ייעודית במסך דרך אפליקציית המצלמה המובנית. נקודה זו קטנה למדי, אך מגיבה היטב לכל נגיעה, כך שלא קל במיוחד לפספס אותה והמעבר בין מצבי הצילום זריז מאוד, כמעט מיידי. תכונה נוספת ממנה ניתן להתרשם הינה בחירת הפוקוס באיזורים שונים בתמונה. זוהי לא פונקציה חדשה עבור סמסונג, אך כעת עושה החברה שימוש בשני חיישנים שונים על מנת לשייך את הפוקוס לעומקים שונים בתמונה, וזה פשוט נראה טוב יותר.

עט הסטיילוס החדש ניתן לשליפה מהירה מחלקו התחתון של המכשיר וזו הפעם הראשונה בה ניתן להשתמש בו גם כשהמסך במצב נעילה. פונקציית הציור על גבי מסך הנעילה עובדת היטב, כך שאפשר לרשום תזכורות מהירות גם בלי לפתוח את המכשיר. אך למרות שבסמסונג ציינו כי העט החדש מדויק יותר, זהו משהו שקשה מאוד להבחין בו בבדיקה ראשונית – אני מצפה כי מי שיעשה שימוש בעט לציור או שרטוט, שם דרוש דיוק גבוה יותר, יבחין בהבדל, אך לרישום פתקים זה ככל הנראה פחות רלוונטי.

Samsung Galaxy Note 8 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)

Samsung Galaxy Note 8 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

בדומה ל-Galaxy S8, גם ה-Galaxy Note 8 צפוי להיות חיית ביצועים. הוא משלב את אותו מעבד Exynos 8895 ועם רכיב זיכרון גדול יותר של 6 גיגה-בייט. זה עשוי לעזזור בעבודה במקביל בשני חלונות, אך פונקציה זו עבדה טוב למדי כבר בדגמי ה-S8, כך שלא ניתן לצפות כי הדבר יהיה שונה גם כאן.

במאגר הקופונים שלנו כבר ביקרתם?
סמארטפונים וגאדג'טים במחירים נוחים ובמשלוח ישיר עד הבית
לחצו כאן
מוצרים קשורים
השקה
ספטמבר 2017
מסך
6.3 אינץ'
זיכרון עבודה
  • 6GB
ערכת שבבים
  • Samsung Exynos Octa 8895
נפח אחסון
64GB / 128GB / 256GB
מצלמה
12+12 מגה-פיקסל
סוללה
3300mAh
מערכת הפעלה
Android 7.1.1
קריאה נוספת
עוד על הכותב
author-image
רונן מנדזיצקי
ronen@gadgety.co.il
עורך ראשי בגאדג’טי ומנהל החברה המפעילה את האתר. בעל תואר ראשון במדעי המחשב, בעבר עסק בתכנות ובניהול תיקים. אובססיבי במיוחד בנוגע לניסיון הבלתי נגמר להבין כיצד דברים עובדים ומקווה להמשיך ולחקור ללא סוף.
סלולרי: בין מכשירים, אנדרואיד כלשהו | מחשב: Apple Macbook Pro
תגובות לכתבה
  • eli

    נראה כמו לבנה גדולה טוב בשביל מעצור לדלת המצלמה מאחורה נראת כמו נוקיה של פעם גלקסי s8 הרבה יותר יפה

  • אור

    אהבתי את הבלטה השחורה מאחורה

  • יואב

    רונן

    1 – רזית, לפחות בפנים (ראו שהיית על מצב סלפי)

    2 – אני מדמיין או שאין בליטת מצלמה בכלל?

    3 – לא זוכר אם היית גם בהשקה של הנוט 7, וזו שאלה שרלוונטית רק אם היית והחזקת אותו ביד.
    הקימור בנוט 8 עדין עד כמעט ולא קיים כמו שהיה בנוט 7? בדגמי האס הקימור מסורתית יותר אגרסיבי. בנוט 7 הקימור היה משמעותית עדין יותר ביחס לאס 7 אדג’.

    • עמרי

      שאלה, אני זוכר שאמרת שאתה ממש לא סובל קימורים במסך, וזה משהו שבאמת מפריע לך, בנוט 8 זה בגלל הקימור העדין יותר זה כבר לא מפריע לך?

      • יואב

        יאפ

        אני לא סובל מסך קמור. ומסך קעור במסכי מחשב או טיוי זה בכלל סרטן לעיניים עבורי. אני פריק של אסתטיקה וסימטריה. קימור במסך לא יפה בעיניי, מפריע לי בעין ברמות קשות. הייתי מעדיף שיהיה מסך שטוח. לצערי כל השוק הולך בכיוון הזה, חלק גדול מהיצרניות כבר עשו מעשה סמסונג והתחילו בממעבר למסכים קמורים (במכשירי הדגל), ואני די בטוח שרובן אם לא כולן יצטרפו בהמשך.

        הנוט 7 היה בבחינת לכל כלל יש יוצא מן הכלל. הקימור היה עדין עד לא קיים, והוא היה מקומר סימטרי כולו, גם בשוליים למעלה ולמטה. בגלל זה שאלתי את רונן על הקימור בנוט 8.

        אבל בחיים תמיד יש פשרות, בכל תחום, מהקל אל הכבד, ואני אאלץ להתפשר כאן. כולם מתפשרים בחיים. חלק פשוט לא מודעים לכך, או לא אוהבים להודות בכך.

        • itamar4444

          כשיעשו מכשירים מתקפלים יפסיקו עם מסך קמור.
          אני מאמין שהכי מאוחר הם יגיעו תוך 4 שנים.

          • Lior

            כנראה כבר ב 2018

          • יואב

            אין מצב. וגם אם כן, הדורות הראשונים הולכים להיות גרועים עם מלא בעיות. לקוחות שיקנו סמרטפון מתקפל מדור ראשון/שני ואפילו שלישי יהיו עכברי מעבדה

          • Lior
          • יואב

            הלינק השני זו בדיחה, כולה ציר באמצע. הראשון יותר בכיוון, אבל גם לא מה שאני התכוונתי. אני כיוונתי למכשיר שמתקפל כולו, מתעגל, מה שאתה רוצה. זה העתיד לא מה שמתואר כאן.

            הלינק הראשון עדיין לא מאמין שיצא ב 2018, והלינק השני זה באמת לא רציני. אם אני לא טועה כבר היה מכשיר כזה שבנוי רק על ציר באמצע. אין כאן משהו ששווה להתעכב עליו, לפחות לדעתי.

          • Lior

            שים לב לתמונה
            https://uploads.disquscdn.com/images/bb74b78cf0f177b4657bbe8294b5cad91f4c75dc64dd79e452f8ade0ee2c8eda.jpg

            זה כבר אמור היה לצאת לפני הם עובדים על זה שנים כבר
            למרות ש2018 (שמקורות מבפנים מדווחים) גם אני לא מאמין
            בטח ב 2019

          • יואב

            אני לא כ”כ חזק במכניקה וכל מה שקשור לטכני, לא מבין בדיוק מה אני רואה פה או אמור לראות פה. מה שאני רואה פה זה משהו בכיוון של מקלדת/מסך מתנתק. בקיצור, תסביר לי.

          • Lior

            תגדיל את התמונה
            מסך גמיש עם מסגרת(אלומיניום?) מסביב ועם ציר במרכז

          • יואב

            אוקיי. אני בכל מקרה כיוונתי מלכתחילה לסמארטפונים גמישים, שמתקפלים לכל צורה וכיוון, אפשר לגלגל אותם כמו נייר וכדומה. זה משהו שלנובו סמסונג ו lg עובדים עליו כבר כמה שנים טובות. זה העתיד לדעתי, וזה רחוק מאוד לדעתי ממוצר מוגמר. חצי עשור לפחות. וגם שיצא מי שיקנה דור ראשון ושני יהיה עכבר מעבדה. להרפתקנים בלבד.

          • Lior

            לא זה לא יהיה ב10 שנים הקרובות וגם יותר
            וכנראה גם לא יהיה דבר כזה
            טלפון כזה גמיש בשימוש רגיל יראה בסוף כמו עיתון מקומט או גרוע יותר
            אנשים רוצים לגעת במשהו עמיד ולא דף נייר ביד
            מה שהראיתי לך פה זה העתיד!

          • יואב

            יהיה יהיה. שאני הייתי בבית ספר יסודי אנשים היו מסתובבים ברחובות עם הדבר הזה כמכשיר נייד. סה”כ עברו 20 שנה. https://uploads.disquscdn.com/images/8873f3ba0abbe1250461fb0239c743fa26c81a23e758e4dc7fcdd02cd114bec8.jpg

          • Lior

            חח

            כן אבל זה לא הקטע שיהיה או לא
            השאלה אם פרקטי. לתפוס ביד מסך גמיש בלי מסגרת לא בדיוק להיט

          • יואב

            ליאור עוד עשרים שנה מהיום יהיו דברים שאתה לא מסוגל לדמיין בכלל. מה שאנחנו מחשיבים היום כיצירת פאר טכנולוגית יהיה טראש. תנסה להיזכר במפרט של מחשבים לפני עשרים שנה.

          • Lior

            כן היה לי כפתור טורבו במחשב ומנעול :):):):):):)

          • Lior
          • יואב

            חחחחחח

            עזוב זה, אני זוכר מהירות אינטרנט בתחילת המילניום. עד שטען דף יכלת ללכת למקלחת, לשירותים, לאכול ארוחת צהריים ועדיין בספק אם הדף היה עולה שחזרת. זה היה בבייטים בודדים.

          • מרדכי משיטה

            תעבור ללינק הזה תראה שמשנת 2010 הרבה יצרניות כולל נוקייה ניסו לעשות מסך מתקפל או משיר עם מסך מתקפל ועדיין זה לא הצליח להם
            http://www.tgspot.co.il/tag/מסך-מתקפל/

          • מרדכי משיטה

            מסך מתקפל זה הכי דבילי שיש כמה פעמים אפשר לקפל את. המסך עד שהוא ישבר יהרס התצוגה לא תהייה אתו דבר ולא הייה אחריות לדבר הרס ולך תוכיך להם שקיפלתה את המכשיר פחות ממה שרשום באחריות זה דבר לא מומלץ כבר 10 שנים מדברים על זה ואין כלום צרו עוד 10 שנים היום יש OLED וזה ישאר להרבה זמן לא נראה כאלה מסכים מתקפלים

    • yarin david

      יואב הקימורים במסכים החדשים הרבה הרבה פחות אגרסיבים
      ב s8 הקימור הרבה יותר נוח מהקימור שהיה לי ב 7אדג לדעתי פה המסך הרבה יותר זורם בקלות אל המסגרת נוח בהרבה לדעתי מהמכשירים הקודמים

      • יואב

        אצלי זו לא בעיה של נוחות או משהו אחר, נטו חיצוני. רוב האנשים חושבים שקימור זה יפה, אני בדעה שזה זוועה. הקימורים ב 6 אדג’ וב 7 אדג’ היו מאוד אגרסיביים, בנוט 7 הוא כמעט לא היה קיים (יודע כי היה לו אותו בידיים בטיול בחו”ל) . מקווה שגם הנוט 8 ככה. בכל מקרה מסך קמור זו התפשרות אצלי, מעדיף שהקימור יהיה עדין כמה שאפשר.

        • yarin david

          לדעתי הקימור הוא קטן מאוד שהרי אם נחזור אחורה ותסתכל על הנוט אדג הראשון למשל תראה כמה הקימור מפחיד וענק וכל מכשיר שהם הוציאו הקימור הפך נמוך יותר בהרבה וכמו שאמרת הנוט 7 הציג קימור נמוך מאוד

  • Dedi

    תיקון קטן, גם ב- Note 5 ניתן להשתמש בעט במצב נעילה. אחד הפיצ’רים השימושיים במכשיר

  • Liron

    מה זו הסוללה המזעזעת הזו? מתי הם כבר יבינו שסוללה גדולה היא הנכס החשוב ביותר בסלולארי ??

    • yarin david

      הם הבינו שכשהם דחפו טיפה יותר מידי המכשיר עלה באש…
      מעבר לכך הסוללות הם סבבה מבחינת מיליאמפר.
      זה לא אומר הרבה רק מיליאמפר גם התוכנה חשובה עם ה s8 שלי שיש לו סוללת 3000 mah אני משיג המון שעות מסך

      • Liron

        בוא נתחיל בעובדה שלא נפח הסוללה הוא שגרם למכשיר להתלקח ולעלות באש.
        מעבר לכך, אם בשנת 2017, סוף 2017 ליתר דיוק, אתה קורא לסוללה של 3300MAH סבבה אז משהו השתבש בדרך כנראה… סתם לשם השוואה לLG G2 שלי בזמנו היתה סוללת 3000….
        עברתי לא מעט מכשירי סמסונג ,HTC וגם LG ולמרות האיכות הגבוהה והמיתוג החזק, מעולם לא נתקלתי במכשיר שלא מתפשר בגזרת הסוללה.
        לאחרונה רכשתי מכשיר סיני של שיאומי עם מסך 6.44 וסוללת 5300. יכול להגיד שאכן מרגישים התפשרות מסויימת בגזרת הביצועים אבל הסוללה לא מהעולם הזה,11-12 שעות מסך לצד 45+שעות טוטאל של סוללה. לא משווה אותו ולו בגרגר למכשיר הנוט או בכלל כל מכשיר שוק גבוה אחר אבל הם ההוכחה שאפשר לא להתפשר גם על עיצוב דק גם מסך גדול וגם סוללה גדולה.
        הייתי מצפה מסמסונג לעלות מדרגה בגזרה הזו וחבל מאוד שזה לא קרה, לדעתי מהסיבה שהם מנסים לסחוט את הלימון עד סופו ולשדרג זאת בדגמים הבאים ובכך למשוך את ליין היצור של סדרת מכשיריה עוד דור או שניים

        • יואב

          1) מה שרלוונטי זה לא רק כמה מיליאמפר, אלה אופטימזציה של היצרנית לסוללה. וכאן סמסונג מוציאה את התוצאות הטובות ביותר למכשירי דגל (בעיקר כי יש לה מעבד משלה), גם וואן פלוס עשו עבודה מעולה בדגם האחרון. רוצה לומר, יותר מיליאמפר לא אומר יותר זמן סוללה. מכשירי דגל עם נפח סוללה גדולים יותר משל סמסונג מוציאים זמני סוללה נמוכים יותר, לרוב אפילו נמוכים משמעותית.

          2) אין נפח סוללה כמו שציינת (5300) במכשירי דגל, אצל שום יצרנית. רק במכשירי ביניים, כמו השיאומי מקס שקנית. לדעתי גם לא יהיה אף פעם במכשירי דגל. זה פשוט לא משרת את היצרניות. אי צדק גדול אבל זה המצב.

          3) אם בא לך תקרא קצת על התיישנות מתוכננת, או השבתה מתוכננת ותבין איך המערכות עובדות. בכל תחום, לא רק בטכנולוגי.

          • Liron

            יואב,
            ראשית, יותר מילי אמפר אכן לא מעיד על יותר זמן סוללה אין וויכוח בדבר, אבל כשמדובר בהבדלים כמו שציינתי (סתם בשביל הדוגמא 5+ לעומת 3+ ) אזי יש הבדל גם אם מדובר במעבד חסכוני לעומת מעבד פחות חסכוני ו/או “בזבזן”.

            שנית, אתה צודק, אך אין זה מצדיק את השיטה הזו. פרט ליצרניות הסיניות (שיאומי עם המיקס מעל 4000,וואוי עם המייט 9פרו -4000 ) שאכן עברו את רף ה4000. אני חושב שזה עניין של זמן עד שכולם יישרו קו גם בחזית הזו, אבל שוב, זו דעתי ואין לי דרך לדעת מה יקרה

            ולסיום, זה דבר ידוע וברור, לפעמים אף מובן…בדיוק כמו הסיבה שמייצרים קונספטים עתידיים בכל מיני תחומים בכדי להדגים יכולת וביצועים, אך בפועל יעברו שנים עד שטכנולוגיות(מכשירים/שירותים וכו’) כאלו יכנסו לשוק כמיינסטרים

          • יואב

            ברור שיהיה הבדל בין 3300 לבין 5300, אין כאן ויכוח בכלל. אבל זה לא ריאלי, לא יקרה, חבל שתצפה כי תתאכזב כל שנה מחדש.

            אני התכוונתי למה שקורה בגזרת מכשירי הדגל של יצרניות וחברות כמו – סמסונג, גוגל (נקסוס ז”ל/פיקסל) , HTC , LG וכדומה. מעולם לא עברו מעולם את ה 3600 מיליאמפר. באפל זה 3100 אאל”ט.

          • יואב

            תראה את הסרט

            חלק 1

            https://www.youtube.com/watch?v=kuXj8nb5ISM

          • יואב
          • yarin david

            באפל זה 3100 עוד בפלוס בלבד שהוא נראה ומרגיש על היד לא פחות מלבנה!
            במכשירים הקטנים שלה היא שמה פחות מ 3000 מיליאמפר
            מעניין למה ממנה אף אחד לא מאוכזב ומצפה ממנה

          • יואב

            בפלוס 2915 היה השיא, ב 6 פלוס. אח”כ ירד ל2750 ב 6 אס פלוס וחזר ל 2900 ב 7 פלוס. כלומר השיא שנתתי להם עם 3100 היה לארג’. בקטנים זה לא הגיע ל 2000 . בין 1700 ל 1950. אפל במיוחד אוהבת השבתה מכוונת חח. העיקר 5 שנים עדכונים שהבטריה משנה שלישית לא שמישה.

          • yarin david

            חחח ואוו נמוך בצורה זוועתית!
            לא ציינתי מספרים כי לא ידעתי בדיוק מה הנתון ואתה עוד נתת להם באמת מחמאה של יותר בכמה מיליאמפרים
            הורג אותי יואב שאנשים לא מסתכלים על זה ואחר כך באים אומרים לך שסמסונג מבאסת עם הבטריות שלה

            הם לא מסתכלים על זה שאנחנו כבר באמת בסוף 2017 והמכשירים של אפל לא עוברים את ה 1900 מיליאמפר 🤤

            אצל אפל זה הכל הנה אנחנו טובים יותר אנחנו שולחים עדכונים כל הזמן והעיוורים מתלהבים מזה ומשווים את זה לגלקסי
            אבל מה ? הם לא מאמינים שכל עדכון הורס להם את המכשיר עוד ועוד טיפה מבלי להרגיש עד שהוא מושבת
            כי זה המטרה שלה

            בדיוק 2 האייפונים 5s שהיה לאחי ואשתו מלאו להם שנתיים ו 6 חודשים
            העיקר אייפון מחזיק הכי הרבה
            של אשתו של אחי הפסיק לעבוד בדיוק אחרי השנתיים ו 6 חודש ושל אחי שהיה שמור מאוד יותר החזיק חודש וכמה ימים יותר
            וכרגע הוא נדלק ונכבה ולא מפסיק

            אחח מתי מתי יתעוררו ?
            ויבינו את זה יואב ? שעובדים עליהם נותנים להם להתלהב מהעדכונים אבל הם לא מאמינים שהם הורסים להם את בטלפום בכוונה עד השבתה

          • יואב

            לפחות באפל יש אופטימזציה קצת יותר טובה בכל מה שקשור לסוללה מכל יצרניות האנדרואיד למעט סמסונג. הסיבה מאוד פשוטה – לאפל יש מעבד משלה, כמו לסמסונג. הם היחידות שמייצרות מעבד לעצמן. כל היתר קונות מעבד בלי שום שליטה עליו. זו גם אחת הסיבות, לא רק, אבל גם, שהן היחידות שמרוויחות בעולם המובייל. כל היתר מפסידות.

          • yarin david

            נכון זה לגמרי היתרון שעובר לשניהם
            למרות שעדיין עם סוללות גדולות יותר ואופטימיזציה מעולה הגלקסי מחזיקים המון זמן סוללה למרות שיש להם מעבד מפלצתי ומסך ענק הם משיגים שעות מסך מצוינות
            והכל עובד בצורה חלקה עם הסוללה
            לצערי חברים שיש לי בבסיס אני רואה אותם עם אייפונים בשעה 11 ..11 וחצי רצים לטעון אותו

          • יואב

            זה בסך הכל סמארטפון… אתה מרוצה עם הסמסונג שלך? זה הדבר היחיד שחשוב ורלוונטי עבורך. לא צריך להיות אובססיבי לגבי חברה/יצרנית אחרת.

            אני פשוט שם לב שאתה כותב המון על אפל…שחרר מהם. רק המלצה :))

          • yarin david

            לא בכלל לא אובססיבי אין לי בעיה עם יצרניות אחרות
            ובכלל הדבר שהפריע פה זה האנשים שלא קולטים מה שהם רושמים על זה אני מתבסס פה וכותב על אפל כי רוב המעריצים שלה פה חיים בסרטים ובתאכלס יואב דיברנו על זה מההתחלה זה גלש לדברים אחרים ..

            לגמרי מרוצה מהסמארטפון שלי עושה את העבודה
            איזה מכשיר יש לך ?

          • יואב

            יש לי שניים. הייתי עד ממש לא מזמן עם אייפון 6 אס פלוס ועם נוט 5 . ועכשיו אני עם הנוט 5 ועם הop5. אוטוטו אני בארה”ב אז משתדרג מהנוט 5 לנוט 8.

          • yarin david

            אהה טוב מקווה שבאמת הנוט יהיה לך טוב ונוח מבחינת הקימור ותהנה ממנו
            אחלה סוף שבוע שיהיה

          • יואב

            יהיה טוב, תמיד טוב. ואם לא טוב מחליפים למכשיר אחר. ברוך השם יש לי את האמצעים הכלכליים להחזיק גם 50 מכשירים חדשים בו זמנית. סמארטפון לא יעשה אותי יותר שמח או פחות שמח. בגדול כל הדיונים כאן הם פאקינג על מכשירים שמוציאים שיחות ומקבלים שיחות. אנשים כאן איבדו פרופרציות לחלוטין.

          • מרדכי משיטה

            לאנשים אין כסף ל50 מכשרים וגם מחלפים כל 3 שנים אז לגתמי לחפש את מה שהכי טוב לעבוד שתמשיך אתה לא דוגמה נורמלית כמו רוב האנשים אתה יוצא מהכלל אז על תזלזל באנשים יש כאלה שעובדים קשה בשביל מכשיר אז לפרגן עם צריך למה הזילזול הזה

          • מרדכי משיטה

            אפטמזציה באפל מאיפה אתה יודע מה שאפל עושה זה טוב אין לך אפשרות למה להשוות אפל פשוט עושה לאנשים משחקי פסיכולוגיה והרבה נהפכים לזומבי מהופנטים וכבר לא מבדילים בין טוב ללא טוב ומוכנים בשביל זה לשלם יקר
            יש משפט שאומר
            מה שלא רואים לא קיים
            וגם עם יגידו לך הרבה פעמים שקר בסוף תאמין שזה אמת
            העיקר הרבה כסף בכיס בלי לתת תמורה ראויה מספיק המכשיר פחות משוכלל למחיר

          • yarin david

            דרך אגב בפייסבוק יש לי את פשפשוק סלולר .. אתה לא תאמין אבל כמות האנשים ששואלים מה קרה לאייפון 5 או 5s שלהם שפתאום הפסיק לעבוד

        • yarin david

          1. גודל הסוללה פיזית גרם לה לשבת שלא בנוח וגרם לה לחץ על המבנה שלה מה שגרם לפיצוץ
          מיליאמפר נמוך יותר נתן לסמסונג אפשרות להכניס סוללה לאותו מכשיר מבלי לעשות בעיות ..

          סמסונג היא החברה היחידה בעולם שהתחילה על סוללות גדולות
          ב s6 היא עשתה טעות ותיקנה שוב בגלל הדקות של המכשיר וכל מה שמסביב
          אל תשווה לי את המכשיר הסיני שלא מתמקד בדברים שסמסונג מתמקדת בהם! מעבר לכך לסמסונג יש אופטימזציה של הסוללה לתוכנה באופן מצוין .
          בטוח שהסינית לא מגיעה לאותה רמה אני לא מזלזל לרגע ביצרניות הסיניות אבל עזוב אל תשווה

          התוכנה בגלקסי היא חסכונית לא פחות ויש לה אפשרויות של ניטור בצריכת חשמל שעובד אחלה מעבר לכך מציעה לך 3 אפשרויות של חיסכון בסוללה

          אתה משיג 4-5 שעות עם סוללת 5000? אז איל זה שאני משגיע עם ה s8 שלי שיש לו סוללת 3000 מיליאמפר 4 עד 4.5 שעות מסך ?

          אין מה לצפות לעלות במדרגה
          כי מאז הנוט 7 הם עושים את זה בזהירות לגמרי ויחס ליצרניות סיניות יש לה טכנולוגיות שונות בפנים ועדיין להשיג מכשיר דק ולא עבה

          • Liron

            אדון ירין. אם היית קורא את שכתבתי – היית שם לב שלא השוויתי אלא נתתי דוגמא . אין מה להשוות בין השניים כי הם מראש לא באותה הקטגוריה ולא מיועדים לאותו קהל.
            דבר שני, אם אתה רוצה לדבר על נסיון אישי, אני אסביר לך מציאות פשוטה מאוד – זמן מקסימלי מחוץ למטען עמד על 53 שעות עבודה שכללו בתוכם כמעט 9:30 שעות של מסך בבהירות כמעט מקסימלית.
            כן, מדובר במסך נחות, 1080 ולא 2K ולכן צורך פחות חשמל. זו עובדה ולא נתון לנפנף בו. אז כן, מעבד חלש יותר מצלמה נחותה יותר ועוד ועוד אבל אנחנו מדברים כרגע על סוללה ואופטימזציה של התוכנה לצרכי יעילות , לא ?

            בסופו של דבר, ציינתי את “היצרניות הסיניות” המושמצות כדוגמא לאיך אפשר כן לעשות דברים מבלי להתפשר באיכות/עיצוב/רמת בנייה וכו’
            אין מה לגונן על סמסונג בנושא לדעתי, כי בתור צרכן הייתי שמח אם היו נענים לצרכיי ולא רק לצרכי הרווחים השנתיים שלהם

          • yarin david

            ממש לא מגונן .. בניגוד למעריצי אפל לשמל שמגוננים על הכל אני יודע שלא לגונן בדיוק כמו שהיא עשתה עם ה s6 שהיה חלש בסוללה
            בכל מקרה דיברנו על אופטיזמיציה ?
            סמסונג ואפל הן היחידות שעושות את זה בצורה מושלמת
            ומשניהן סמסונג עושה את זה הכי טוב שיש
            למרות שהיא מעמיסה על המכשיר את הטכנולוגיה החדשה ביותר וסאת שצורכת המון חשמל ועדיין עם סוללת 3000 משיגים 4 עד 5 שעות מסך מדהים !
            נתון שיצרנית סינית לא תגיע אליו בכלל או בקלות
            מעבר לכך עוד קיים את 3 אפשריות של חיסכון בחשמל
            ועוד המון מסביב אחרי הכל מבחינת אופטימיזציה כמו שאתה אומר כרגע סמסונג עושה את זה מצוין

            לא מגונן ולא שום דבר לא כזה אכפת לי מה הולך מסביב כי אני יודע שמהנדסי החברה ידעו מה הם עשו וכמה מיליאמפר להעמיס על המכשיר
            כי בסופו של דבר הם משיגים את התוצאות
            זה לא רק נתון של להגיד יש לנו !
            תלוי איך מיישמים את זה
            באותו מצב אני נתקל במכשירים סינים עם מסכים ברזולוציות חלשות מעבדים חלשים עם סוללות שמגיעות לאלו של הגלקסי במיליאמפר ועדיין משיגים הרבה הרבה פחות שעות מסך

          • מרדכי משיטה

            אני אומר הסינים למרות שאני לא אוהב בעלייה וסמסונג בירידה יותר מדיי בעיות במכשרים בטרייה ותוכנה עם תוספות של סמסונג מעמיס על המכשיר מתחמם מכשרים מתפוצצים טילים באש המהנדסים שם בשנתיים שעברו סבלו מבעיות של אמינות כמה כאלה הלכו הביתה מון כיסויי תחת של סמסונג ובגלל שהייה להם הפסדים הם מעלים מכרים של מכשרים חבל חבל בסמסונג חושבים שאנשים יראו מכשיר עם מסך גדול אז זה יותר טוב לא היחס גודל מסך פקסלים נמוך בשוק בגלל זה המסך פחות חד זה ירידה של סמסונג גלקסי עדיף אבל יקר

    • Roy

      משום מה מישהו חושב שהנכס של עט שהרוב לא משתמשים יותר חשוב.

    • מרדכי משיטה

      לפי סמסונג בטרייה גדולה זה פצצה 💥לא נכס

  • David Naftaliev

    לא אהבתי שהטלפון רחב.

    • Roy

      חח רחב?! אתה מתכוון אולי ארוך.

      • David Naftaliev

        כן התכוונתי לארוך

    • מרדכי משיטה

      זה טלפון אנורקסי אין מה ליתפוס הכל זה מסך (עצמות) ארוך כמו דוגמנית צר כמו קיסם שיניים 😬 יפה או לו יפה זה עניין של טעם ופה הוא לא יפה
      חפשו בגוגל על המושג יחס הזהב זה תורה בפני עצמה שמשפיעה על התת מודע שלנו ואל החיים ממליץ

  • Samsung Galaxy Note 4

    לדעתי סמסונג היו צריכים לעשות את הנוט 8 רחב יותר,הרי ממילא צריך שתי ידיים על מנת להשתמש בו…

  • ‫שי ‬‎

    אין חדש תחת השמש. הכל אותו דבר כבר שנים. כנראה שבאמת הגענו למצב שאין מה לחדש.

  • Mikelt

    סתם מכשיר, מחר אף אחד לא יזכור אותו

    • Roy

      אכן ללא קדמה טכנולוגית שתקוע בזמן. סדרת הנוט מעולם לא הייתה כזו. היא נכשלה ונהרסה עם הזמן.

      • yarin david

        רוי מעניין אותי למה אתה חושב ככה ? כי מבחינה טכנולוגית כמו תמיד הם מביאים את הטופ גם במעבדים ומסכים ובככל בכל מה שקשור לביצועים
        אז למה לדעתך הוא תקוע בזמן ?

        למשל האייפון 8 שנמצא ממש מעבר לפינה יביא בדיוק את כל מה שקייפ עכשיו בנוט אז זה אומר שגם הוא יהיה תקוע בזמן ?כי לדעתי לא זה מביא את אפל ליישור קו עם השוק אומנם מזמן הייתה אמורה לעשות את זה אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם

        • Roy

          דיי פירטתי בדף הכתבה על ההכרזה.

      • yoyo

        אתה עדיין עם ה 6p?

        • Roy

          הנקסוס 6p המקורי שלי מת קניתי עוד אחד זהה ביד שניה, אחד הטלפונים הכי טובים שיצאו עד היום. אני כבר על אנדרואיד אוריאו והתוכנה איכותית ביותר ואף מכשיר מ2015 לא מתקרב אליו.

          • yoyo

            חח כן מסכים איתך על זה שהוא תותח..גם שלי מת..פעם ראשונה היה באחריות והחליפו לוח אם..ולפני שבוע שוב נתקע בבוטלופ ועכשיו אני עם P9 כחול..מכשיר לא רע האמת וגם זול יחסית.
            אבל ה6p איזה טלפון זה..פשוט חיה רעה ולא הייתי מוכן להחליף אותו עם שום מכשיר אחר אפילו מ2017..רק חבלללל!!

          • Roy

            ברור הטלפון היחיד שאני מוכן להחליף בשבילו זה הפיקסל 2 XL. שיחזיר את על הדברים הטובים מהדור הזה – הרמקולים הקדמיים! העיצוב, מסך ענק, מצלמה שתהיה אף יותר פנומנלית ואת ממשק הפיקסל 2 המשודרג.

  • Roy

    רונן, אני לא יכולתי להפסיק להסתכל כמה טכניקות ניסית בסרטון כדי לתפוס את המכשיר ביד אחת. היה נראה כל רגע הוא עמד ליפול לך, להחליק בגלל בתנוחות המוזרות שנאלצת לבדוק. הבנייה והאיזון של המוצר נראים ממש לא טובים ולא נוחים ביד.

    • זה לא מכשיר לאחיזה ביד אחת, הוא גדול מידי בשביל זה – בכך אין כל ספק. אם זה נראה מסורבל מעבר לרגיל זה בגלל שלא פשוט להחזיק ולתפעל ביד אחת מכשיר כזה גדול כשביד השנייה יש מיקרופון וכשהעיניים צריכות להיות חצי על המכשיר וחצי על המצלמה. ולמרות זאת – לא נפל לי מהיד.

      • Lior

        בקטנה… מקסימום אם היה נופל לך מהיד, היה לך עוד כתבה למחר על מבחן ריסוק.

      • יואב

        שום מכשיר מעל 155 מילימטר אורך לא ניתן לתפעל ביד אחת. ואני יש לי כף יד מפלצתית.

  • Eliz

    תצוגת המכשיר לא כזאת חדה…
    אם סוני יכולים להביא לנו מסך 4k למה סמסונג לא עושה את זה גם… (במיוחד שמדובר במכשיר בגודל 6.3″)

  • Nir

    זוכרים מה שאמרתי?! ואז אמרתם לי שאני משוגע?! הנה זה קורה כל מה שאמרתי אז אתם יכולים להמשיך ולהגיד שהנוט החדש מאכזב אבל הוא לא יגרום לה לנפילה גדולה אבל הנוט החדש מאכזב ברגע שאפל מפציצה עם מכשיר טלפון אז אפל תיהיה בעליית מטורפות והלך על סמסונג וסמסונג תצטרך להוכיח את עצמה בטירוף באס 9!!!!

  • מרדכי משיטה

    😡 חוץ מהסינים בחלק מהדגמים כל החברות יקרות מדיי מזה כולם היום מיצרים מכשרים ארוכים רזים יותר פחות רחבים ופחות יפים 😡 בקצב שהחברות מתחלפות דגמים מתחלפות מודלים בקצב מהיר העיקר להיות ראשונים גם עם המכשיר לא אפויים מספיק אסור למהר ליקנות רק שהמכשיר שלי מת אני יקנה חדש ועד שהחליט מה כבר יצא מכשיר שלישי מאותה סדרה ועדיין מכשירים היום פחות אמנים עם זה מחזיק 3 שנים זכיתה בגדול ועם מת לך יום אחרי שנגמר האחריות אתה אחלה אותה כך זה עם המכשירים של LG

גאדג'טי | Gadgety
ניווט באתר
קטגוריות
גאדג'טי
חיפוש כתבות