דיווח: סמסונג תשיק גרסת מוזלת ל-Galaxy Note 8 עם 4GB RAM

Samsung Galaxy Note 8 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) Samsung Galaxy Note 8 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

לפני פחות משבוע לקחה לעצמה סמסונג את הבמה באירוע עצמאי שערכה בניו-יורק ובמרכזו חשפה לעולם בפעם הראשונה את ה-Galaxy Note 8, ספינת הפרימיום הראשונה לסדרת Note מאז סאגת הסוללות המתלקחות בגלקסי נוט 7.

נוסף על הפיצ’רים והיכולות המגוונות שהציגה היצרנית עם מכשיר הדגל הצעיר, זוכה זה גם לתואר סמארטפון הדגל הראשון בייצור סמסונג המושק באופן גלובלי עם 6GB RAM. עם זאת, הדבר מוביל את המכשיר להגיע עם תג מחיר גבוה למדי, שבישראל עשוי להגיע למעלה מ-4,000 שקלים. ואילו כעת, שמועה חדשה שצצה ברשת מתיימרת לחשוף כי בכוונתה של היצרנית הקוריאנית לחשוף גרסה מוזלת ל-Galaxy Note 8 שתגיע עם 4GB RAM בלבד. 

השמועה החדשה מציגה צילומי מסך שהגיעו, לכאורה, ממשרד התקשורת הסיני TENAA, שם ניתן להבחין בגרסה חדשה של מכשיר הדגל שככל הנראה תאפשר ליצרנית להציע את זה במחיר הנמוך יותר מזה של הגרסה שהוצגה באירוע ההכרזה מוקדם יותר השבוע. שאר המפרט של הנוט 8, כך נראה, יהיה זהה לחלוטין וישלב 64GB אחסון פנימי, מערכת שבבים מדגם Snapdragon 835/Exynos 8895, סוללת 3,300mAh ומסך Full Vision בגודל 6.3 אינץ’.

על פי המידע שחושפת השמועה, סמסונג תכריז על הגרסה המוזלת ל-Galaxy Note 8 בסין בתאריך ה-13 בספטמבר, כאשר זו תושק כבר ב-23 באותו החודש. עם זאת, לא ברור האם הגרסה מוזלת, שמחירה עשוי להיות נמוך ב-100 דולר מגרסת המכשיר הסטנדרטית, תעשה דרכה לשווקים מחוץ לסין. ראוי לציין כי סמסונג לא בהכרח תכריז על הנושא בקולי קולות, אלא תציג את זו בשווקים הרלוונטיים כגרסת בסיס בעלת מחיר נמוך יותר לספינת הדגל החדשה.

את ה-Note 8 צפויה סמסונג להשיק בישראל ב-25 בספטמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים